středa 17. května 2017

Inkoustová potřetí

"Odcházela jsem s myšlenkou v hlavě ...joo tak ten citát na biceps mhmm, a ta srna na rameno mhmmm už aby to bylo."... píšu v příspěvku o svým prvním tetování dne 23.10.2013.. Že jsem si teda dala na čas :D

Tak jak šel čas, i moje nápady se víc přizpůsobovaly tomu, jak se vyvíjím a vznikl koncept třetí kérky, která proběhla 5.5.2017.

Základní myšlenkou byla moje spiritualita a její ztvárnění - co jiného by se ode mě taky dalo čekat :D Né jako, já tím nejsem tak posedlá, jenom je to jediná oblast, ve které už mám v mým životě jasno a je aspoň základním způsobem zformovaná, což se o jiných zájmech a dějích v mým životě rozhodně říct nedá.

Jak už jsem tu psala asi více než jednou, moje "duchovno" rozděluju na tři části.
  1. Universalismus - ve smyslu, že jediným bohem je Universum - Vesmír a my jsme jeho části. Toto měla v kérce zastupovat posvátná geometrie.
  2. Čarodějnictví - přišlo mi, že to krásně v mým případě vystihují krystaly, kytky a měsíc.. nechtěla jsem tam žádnej kotlík, tarot nebo něco podobnýho - jsou to sice super symboly i nástroje, ale nejsou pro mě tolik podstatný.
  3. Láska k přírodě - vyobrazení přírody - použila jsem místo, který navštěvuju téměř pokaždé ve svých meditacích. Jehličnatej mechovej les a srnu, která je mým průvodcem. 
Tak a teď to všechno zakomponuj do sebe. Chudák tatér, byla jsem poměrně náročná :D Nakonec jsme to dali spolu nějak dohromady, ale posvátnou geometrii jako podkres lesa jsem musela oželit, protože to tam prostě nesedělo. Místo toho má nakonec srna na čele symbol merkabah - dva jehlany zaklíněné v sobě. Merkabah se mimo jiné používá jako energetický nástroj na cestování mezi dimenzemi, což mi krásně káplo do noty - kde jinde než mimo naši dimenzi by měly tyto lesní cesty probíhat. :)

Někoho, kdo by to dokázal udělat tak jak chci jsem hledala hodně dlouho. Buď jsem našla někoho, kdo umí skvěle geometrický a abstraktní věci a nebo někoho, kdo má dobrej reál. Ale když chci obojí - bez roční čekací doby, tak to je hold oříšek. Nakonec moje BBF Janet objevila na instagramu Michala a jeho Amenic Tattoo a já jsem prostě hned věděla, že on je na tohle ten pravej. Musela jsem sice jet do Uherskýho Hradiště, odsedět si to všechno na jeden zátah, ale stálo to za to. :)

O Skoro šest hodin bolesti a dva Harry Pottery později byla na světě <3

návrh
a výsledek .)

Samozřejmě už mám nápady na další kérky. To je droga prostě. Jestě k tomu přece musím vymyslet nějakou tu posvátnou geometrii, aby to bylo kompletní žejo. :D :)

Tralala

Jsem ráda, že už ji tam konečně mám. Nápady se maj plnit dřív než za čtyři roky. Pozoruju to i na jiných věcech. Dokud se něco neudělá, tak to blokuje to ostatní. Ostatní vědomosti, nápady, možnosti, příležitosti..

Slavnostně přísahám, že jsem připravena ke každé špatnosti a neplecha jen tak ukončena nebude. .))

xoxo

N.

Žádné komentáře:

Okomentovat