čtvrtek 6. dubna 2017

Jaro

6.4., jedenáct hodin večer a mě to z ničeho nic táhne napsat nějaký slova do této mé virtuální zpovědnice. Tolik se toho změnilo. Můj život je neustále v pohybu. Konečně jsem dala sbohem stagnaci. S 21.3. - jarní rovnodenností jsem poslala pryč ze svého života všechny překážky, bolesti, hnusy, přetrhala jsem provazy, které mě drželi zpět a nepustili vpřed.

Tohle je čas rozkvětu, rozpuku, jarní radosti. Čas panny - nového cyklu. Je nejen krásné, ale důležité, začít tento cyklus s čistou hlavou, bez zátěží, proto bych vám tu zde ráda popsala jednu meditaci/vizualizaci, kterou jsem si prošla - řekněme velice spontánně, kdy jsem se za pomocí kamarádčiného bubnování a zpěvu dostala do lehčího tranzu.

Nejdříve je potřeba si ujasnit, co chcete vyčistit, co vás vlastně drží svázáné, co vás tahá zpět. Až máte v tomto jasno - což je mnohdy ta nejtěžší část, tak se pohodlně usaďte, zavřete oči, můžete si pustit nějakou meditační hudbu a ponořte se do svého nitra. Soustřeďte se na svůj dech. Představte si sebe na vašem bezpečném místě, v tom nejčistším aspektu - jste plní radosti a pozitivní energie, nic vás nedrží zpátky.

Chvilku si ten pocit užívejte. Zastavte se - zjevil se před vámi přesně ten problém - představte si ho jak nejzřetelněji umíte - nastala ta modelová situace, kdy se můžete konečně vyjádřit jak potřebujete. Co chcete udělat? ... Být agresivní, mstít se? Nechte ty pocity prostoupit vaším tělem - ale nepředstavujte si žádné agresivní činy. Jen je ciťte. Jak se cítíte? Vykřičte to ze sebe. Řekněte všechno, co vás tíží. Už jste skončili? NE? Já počkám.... :)

Až začne agrese přecházet do smutku - a ona začne, tak je to znamení, že jste připraveni to NECHAT JÍT. Nechte to jít. Vypařit se z vašeho dohledu. Vzpomeňte si na co nejvíce vzpomínek, kdy vznikla nějaká situace, která vedla k tomu, co vás teď tíží. Projděte si je pomalu všechny. A z jedné po druhé VSTAŇTE A ODEJDĚTE. Tato vzpomínka už bude existovat bez vás. Normálně v té vzpomínce zastavte čas, zvedněte se a odejděte z ní. Jednu po druhé.

Poté si představte místo, které máte nejvíce spojované s tímto problémem, přeneste se tam ve své nejčistší podobě a nechte k sobě přijít všechny ty části vás, které se z těch vzpomínek zvedly a odešly. Jdou k vám a tvoří kolem vás kruh. Tohle všechno jste vy. Kousky energie, které jste nechali někde, pro někoho a pro nic za nic. Vemte si je zpět. Nechte jednu po druhé - vaše části - vstoupit znovu do vás - vaší nejčistší podoby. Cítíte jak sílíte. Jste nepřemožitelní a záříte silným bílým světlem.

Přesuňte se zpět na své bezpečné místo. Usaďte se. Ciťte znovu radost. Vaši sílu. Problém zmizel. Máte všechnu svou energii zpět ve vás. Jste připraveni započít nový cyklus. Otevřete oči.

Fáze jedna - Rozkvět.

Užijte si jaro a to, co vás tíží nechte zimě. Ona to ráda odnese. Koneckonců, to je její přirozenost.

xoxo

N.

Žádné komentáře:

Okomentovat