sobota 11. února 2017

All our gods have abandoned us

Pauza, jo já vím. A asi ještě chvílu bude. Lednový radosti...pár jich bylo. Leden byl neskutečně transformační, únorem to pokračuje. Všechno, co se mi v životě teď děje... nelze pojmout do článku. A i kdyby to šlo, tak asi nechci. To je asi poprvý, kdy fakt nechci něco vypustit ven pro vaše oči. Leden a začátek února - věřím, že až do jeho konce - bude ve znamení transformace. Takové kdy musím zemřít, abych se mohla znovuzrodit. Rozpitvat, abych mohla vzkvést. Mám pocit jakoby se čas zrychloval a hustil do mě všechno najednou. Asi je to i tím, že dělám nějaký spirituální a magický praxe, který tohle všechno urychlujou. Tyjo, ale nečekala jsem, že to bude takovej záhul. Vlastně jsem ani nečekala, že to bude tak dobře fungovat :D Tady aspoň střípek z mýho života a radostí za poslední období - album, do kterýho jsem se zamilovala. Architects prostě <3


Žádné komentáře:

Okomentovat