pátek 6. ledna 2017

Prosincové radosti a co jsem dostala na vááánoce

A jsem tu s dalším článkem whohooo! Prosincové favourites.


Neuplyne den bez této věcičky. Používám ji už přes rok a opravdu neznám nic lepšího. Voda z růží. Vyzkoušela jsem už mnoho značek, ale nejvíc se mi osvědčila Nobilis Tilia, ke které se moc ráda vracím. Růže na tuto vodu byly vypěstovány v Českém Švýcarsku a jsou v bio kvalitě. Voní nádherně. Používám ji na pleť po jejím čištění, na vlasy ke zklidnění takových těch zbloudilců, kteří trčí na všechny strany nebo když mám citlivou kůži po holení. V letních dnech je skvělá na osvěžení během dne.





V tomto měsíci jsem nejčastěji svačila jablíčka. Nejradši mám odrůdu Golden Delicious - takový ty žlutý. Jsou šťavnatý a hlavně ne moučný - to na jablíčkách nemám ráda. Jsou skvělý po večeři při večerním lenošení. Zabraňujou mi ponořit se do pytlíku brambůrek nebo zchroustat čokoládu. Neutralizují chuťové buňky. :)




Jedním z mých nejšťastnějších zážitků bylo, že jsem si obarvila vlasy. Použila jsem barvu Manic Panic odstín Enchanted Forest. S touto barvou jsem se konečně cítila sama sebou. Nevím čím to je, asi jsem v minulým životě byla fakt nějaká lesní víla, ale konečně jsem si připadala tak nějak úplně. Jen škoda, že hned po prvním umytí zmizela většina modrýho podtónu a vlasy mi zůstaly spíš dozelena a i to se hned po dalším umytí dost vymylo. Teď mám vlasy tak nějak tmavě šedý s hnědým podtónem a zelenými pramínky - tam kde mé vlasy byly nejsvětlejší tak barva zůstala. I to se mi celkem líbí - ale ta původní temně tyrkysová byla nejlepší. Přemýšlela jsem, že si ji nechám udělat permanentně v salonu Mango de Coco. Používají Paul Mitchel barvy a stylingové produkty, což je netestovaná značka. Taky snad, když bude permanentní, tak nebudu mít ZELENÝ POLŠTÁŘE. To mě fakt vytáčí. :D




Nejlepší předvánoční film tohoto roku byl jednoznačně Krampus. Je to o rodině, která zapomněla na pravý hodnoty vánoc a za to je přijde potrestat démon Krampus - stín Santa Clause. No prostě bomba - skvěle poučný pro děti dnešní doby. Muhehehe :D




Ze seriálů jsme tento měsíc nejvíc sledovali Westworld. A musím říct WOW, fakt super. Ze začátku mě seriál dost nudil, ale jak se zápletka začínala víc a víc zamotávat, tak jsem se od něj nemohla odlepit. Je o tom, že existuje něco jako zábavní park, který je plný robotů, co vypadají a chovají se jako lidé. Bohatí si zaplatí za výlet do tohoto parku a můžou si s těmito roboty dělat co se jim zlíbí. Je to sehraný jako divoký západ - takže Saloony atd. Každý z těch robotů má nějakou svoji roli a vymyšlený příběh, který zapadá do příběhů těch ostatních. No prostě vytvořenej svět mimo náš svět.



Poprvý sem dávám písničku měsíce. Ještě pořád mě neopustil duch suicide squat. Tahle písnička mě prostě odrovnává a pokaždý když ji slyším tak se propadnu do takovýho jakýhosi mýho niterního nostalgickýho světa.



Letošní vánoce ani moc nepatří na seznam mých radostí, jak jste četli v minulým článku, ale měla jsem velkou radost ze všech věcí, kterýma mě mí blízcí obdarovali, takže je tu chci zmínit. Zmíním tu i věci, který jsem si koupila sama za peníze, co jsem dostala. Protože to jsou vlastně taky dárky. :)

  • Kompletní DVD série Terryho Pratchetta - Barva kouzel, Zaslaná Pošta a moje nejoblíbenější Otec Prasátek.
  • Přívěšek na krk - květ života <3
  • Soli do koupele od značky MAAT
  • Diář Doller - konečně můžu začít pořádně plánovat! Miluju plánování a dělání seznamů a odškrtávání. Bože.
  • Lunární kalendář krásné paní - každoroční klasika :)
  • Pastu na zuby Biorepair 
  • Jahodovou marmeládu <3
  • Tričko Nightmare (House) - to je úplně boží aaaaa 
  • Zasaď si svou kávu a zasaď si svoje čtyřlístky - prostě semínka v hlíně, stačí zalít :) <3
  • Nabíječku na mobil Odzu - prý se netrhá, tak uvidíme :)
  • Hru The Sims 4 - joooooo Nerdi forever
  • Oblečení z Croppu: Svetr, Krajkovej Bomber, halenku What's up Witches?, tričko s krátkým a krajkou, druhý tričko s krátkým s potiskem a netopíří peněženku - tohle všechno mě stálo 1150 Káčé prosím. Miluju povánoční slevy.
  • Tak když už jsem sem napsala i pastu na zuby.... podprsenku bez kostic z lindexu :D Hele jako nesmějte se. V dnešní době je TAK strašně těžký najít správnou podprsenku. Nosím bez kostic už pěkně dlouho a nikdy bych se k obyčejný nevrátila. Ale co si budem povídat - nemám úplný lentilky, takže je dost těžký najít nějakou která nebude jen kus hadru, ale bude mít i správný podpůrný schopnosti if you know what i mean. :D :)

Tak to byl prosinec. Měsíc velkýho očekávání, shonu, zimy, lásky a v mým případě i nemoci. To ale rozhodně k tomuto seznamu nepatří. Co jste si oblíbili vy? :)

Zapomněla jsem na kaštany! Miluju pečený kaštany! Mňaaaam, taky je milujete? :D :)

xoxo

N.

Žádné komentáře:

Okomentovat