úterý 6. prosince 2016

Listopadové radosti

Je tu prosinec a s ním skoro o týden později (snad v budoucnu pravidelnej) článek o věcech, co jsem si oblíbila za uplynulý měsíc. Jedno je jasné, listí nám opadalo, mrzne a začíná zima.

Zjistila jsem, že moje vlasy nemají takovou výživu, jako by si zasloužily. Takže jsem si po skoro dvou letech umývání marockým jílem a octem koupila šampón a kondicionér. Samozřejmě jsem hledala ten nejvíc přírodní co to jen jde a zvolila jsem značku Weleda a jeji ovesný šampon a kondicionér pro suché vlasy. A musím říct, že je fakt super. A u nich to nekončí, Weledu jsem si tak nějak zamilovala celou :D :) (auau moje peněženka)






Další kosmetickej produkt, kterej normálně nepoužívám je sprchovej gel. Používala jsem na celý tělo rozmarýnový mýdlo od sonettu, který bylo úžasný, ale už to prostě chtělo změnu. Takže jsem si zakoupila sprcháč Weleda mandlovej. Voní nádherně <3




Tento měsíc jsem prostě upustila ze svých zásad. Místo bambuckýho másla teď na rty používám tyčinku Everon jak jinak než od Weledy. :D A je to ta nejlepší tyčinka jakou jsem kdy v životě měla!





Z dekorativky musím zmínit linky na oči od značky Veg up. Přítel mi je koupil někde na Slovensku, ale určitě se budou dát zakoupit na internetu. Nikdy jsem nepoužívala linky se štětečkem, vždy jsem měla hrot nebo fixu, takže bych si je ze strachu sama nikdy nekoupila. A udělala bych velkou chybu! Není to vůbec tak složitý jak se zdá a jejich výdrž je neskutečná! Jsou černočené a vůbec se neobtiskávají.



Možná jsem se už zmínla, nepamatuju se. Od prvního listopadu bydlíme v novým bytě. Je starej, romantickej s vysokýma stropama, bílýma stěnama a parketama. Taky je v prvním patře, takže jsem spokojená. Nemám ráda bydlení v horních patrech, necítím se tam dobře. Sice je to opět pronájem, ale prozatím jsme šťastní s tím, co máme. Odhaduju že tak do roka začneme bydlet ve svým.



Co se stane, když si omylem objednáte pět párů plugů o 2mm větší než je vaše ucho? Jo, fakt se mi to stalo. Nechtěla jsem si už uši zvětšovat, mám celkem malej ušní lalůček, takže bych nemohla mít velký tunely. Ale ty plugy jsou tak krásný, že jsem prostě musela. Roztahovákem to ale nešlo moc bezpečně, tudíž jsem si zakoupila roztahovací pásku. Trvá to s ní dýl, ale je to fakt nejšetrnější metoda a roztahuje ucho rovnoměrně, tudíž se nemusím bát, že si poškodím kůži. Jedno ucho už je hotový, na tom druhým ještě kousek a bude to krásných a konečných 16mm.

Čajovna Utopia. Jako doma. Tento měsíc jsem ji navštívila tolikrát, že jsem ji snad víckrát žádný jiný měsíc nenavštívila. A potkala jsem se skoro se všemi mými kamarády, což si rozhodně zaslouží místo v tomto seznamu. Moje nejoblíbenější čaje jsou polofermentované a jídlo, které nikdy nevynechám je Baba Ghanoush, což je v podstatě takový hummus z pečeného lilku. Mňam!




OOOOH Nutella <3 Tahle je zdravější a dovolím si říct, že i chuťově lepší než originál. Je to jedinej produkt u kterýho si promíjím palmovej olej. Dá se koupit v DMku a stojí myslím 80 korun.





Veganský žervé. KECÁŠ?! Nekecám. Fakt to chutná jako normální pažitkovej pomazánkovej sýr. A je to vegan. Tohle už mi nikdy nesmí chybět v ledničce. Albert, sekce lahůdek (jak maj tofu), 40 korun.





Goody foody jsem poprvý ochutnala na fesťáku Pod parou. Bylo vynikající. Pak jsem zjistila, že je jenom vegetariánský tak jsem si je už domů nekoupila. Před nedávnem se začla dělat i veganská verze "kuřecí" a "hovězí". Výborný.





Sice si ji asi nikdo nepřečte, ale aspoň tu někdy budu mít i nějakou knížku. Magie od Josefa Veselého teď trůní na mém nočním stolku. Je to kniha těžká a jsem teprve na začátku, ale už na prvních stránkách mě obohatila o spoustu věcí. (Patří pod ten "Universalismus" o ktérém jsem tu nedávno psala.)




Herbář. Je to můj oblíbenej seriál. Sice tam vaří normálně, ale ta atmosféra, kostýmy, prostředí, to je strašně super. Tento měsíc jsem shlédla celou čtvrtou řadu - ty díly, které už vyšly a mám strašný nutkání si pořídit auto na elektřinu (až budu bohatá) :D



Fantastická zvířata a kde je najít. Miluju Harryho Pottera. Upřímně jsem se tohoto filmu dost bála, ani trailer mě nijak zvlášť nezaujal, ale musím říct, že byl moc dobrej. Hlavního hrdinu stvárnil kouzelnej herec s vizáží roztomilýho podivína. Trošku mě štvalo, že se to odehrávalo v Americe, ale nakonec to bylo fakt super. Jo jinak kdo neví o co jde, tak je to další příběh ze světa J.K.Rowling odehrávající se před příběhem Harryho. Prý to bude série pěti filmů.




Suicide squat. Tenkrát, když tento film byl v kinech, tak jsem na něj nechtěla jít. Měla jsem z něho divnej pocit. Myslím si, že to bylo tím, že jsem si nedokázala připusit svoji záporáckou stránku a tudíž mi bylo proti srsti fandit záporákům. Ale teď poslední dobou, víte jak to mám.... tak mě tento film hodně bavil. Nejlepší samozřejmě Harley a Joker. <3

xoxo

N.

Žádné komentáře:

Okomentovat