neděle 11. prosince 2016

D R U N K

Jako věta v mé mysli. Takový bude tento článek. Jsou za šest minut čtyři ráno a já ho píšu po tmě. Nechci nikoho budit, rozumíme.. Právě jsem se vrátila z minikonference mystiky (chápej jako pár přednášek a pak chlastačka).  Skončila jsem se čtyřma chlapama kámošama v nonstopu u Gluma. Njn. Někomu by to prej připadalo divný. Tak jsem zjistila, že prý toužím po moci. Asi měl pravdu. V určitým slovasmylu. Chci být sám sobě pánem,  Chci poznávat svět. Chci ovlivňovat realitu podle mého záměru. No a co. Prý si někdo myslí, že je to černá magie. WTF?! Já si vždycky myslela, že černá magie je, když někomu skrz magii ublížím. To bych neudělala neasi, nejsem psychouš. Ale jako, že si někdo myslí, že když si zařizuju štěstí tak že dělám něco špatnýho, tak je to fakt blb. Hold někdo umí a někdo ne. Ale každý je schopen. To je důležitý. BLABLABLA. Tahle věta je trochu moc dlouhá. Končím. Ani nevím, co jsem tím chtěla říct. Asi je důležitý, abych si to ráno připomněla a trochu nad tím zapřemýšlela. Jo a prej jsem moc "světlá". WHAT. Nechápu tenhle svět. Ale jsem tu proto, abych pochopila. Perspektiva jedince. Víš o co go. XOXO. N.

2 komentáře:

  1. jáááj tak to jsme temnější než jsme myslely teda! :O

    OdpovědětVymazat
  2. Super článek, tak pravdivý a i jsem se zasmála! Fakt bezva. Taky se tak občas cítim, nechci zkončit někde jako kancelářská krysa. Snad to vyjde.

    www.jdeocestu.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat