neděle 6. listopadu 2016

Říjnové radosti

Vzhledem k tomu, že jsem stále neschopná tvořit nějakej videovej materiál, tak jsem se rozhodla svoje nápady pomalu sepisovat do článků. Potřebuju to uvolnit ven, aby dostaly místo nový nápady, znáte to. A mám skvělou zprávu! Stěhuju se! Posunujem se do bytu, kterej je starej, romantickej a hlavně, HLAVNĚ má bílý stěny!!! Takže od sebe očekávám zase nějaký nový videový tvoření. Hrozně mě to totiž baví, ale když na to není správný prostředí, tak není ani nálada.

Dnes bych tu ráda sepsala všechno, co jsem si oblíbila za měsíc Říjen.


Jako první je to pleťovej krém od značky Trevarno. Má nádhernou vůni a je přírodní asi tak jak to nejvíc jde. Když jsem ho začala používat, moje pleť ho po namazání vždy hrozně rychle vsákla a byla jak kdybych na ni nic nenamazala. Po pár dnech jsem pochopila, že byla chudák tak hladová! Teď, když se moje pleť trošičku vzpamatovala, tak už je po něm krásně hebká a vláčná. Koupila jsem ho přes eshop naturisimo.com, kde najdete přírodní kosmetiku, která třeba u nás není dostupná. Poštovné je zdarma, ale trvá to tak dva týdny než balíček dorazí.




Druhým oblíbencem je korektor značky Living Nature (odstín Light). Koupila jsem si ho, protože jsem na něj slyšela super recenze a jeho složení je skoro poživatelný. Jeho krycí schopnost je dobrá, ale není to nic, co by ze mě udělalo porcelánovou panenku. Kruhy pod očima zesvětlí, ale že by zakryl nějaký červený pupínek k nevidění, to si nemyslím. Ale může to být jinak, pokud se používá třeba s makeupem dohromady, ale ten já nepoužívám, takže nevím. Koupila jsem ho také na eshopu naturisimo.com.





A dál tu mám nějaký dobroty. Sice jsem ji měla tento měsíc jen jednou, ale vyhodnotila jsem ji jako nejlepší podzimní čokoládu. Má v sobě kousky mandlí a hlavně kousky takových pomerančových křupinek, který jsou absolutně boží. Miluju čokoládu s kyselkavou chutí ovoce <3




Když jsem objevila, že existuje BIO Cola, tak jsem ji musela hned vyzkoušet. Miluju chuť Coca Coly, ale kupuju si ji vyjímečně (většinou když mám střevní problémy :D), protože je to fakt zdravotní humus. Mamka totiž často pila Coca Colu s citrónem, když byla těhotná, takže je jasný že ji vyhledávám i v dospělosti, když jsem ji tahala přes placentu. :D Tahle Cola je stejně tak dobrá a není tak nezdravá, takže - JUPÍÍÍÍÍÍÍÍ :D Jinak jsem ji koupila u nás ve zdravce, protože jsem ji tam objednala od dodavatele Country life, tudíž ji asi najdete v dalších zdravkách kam tento dodavatel zaváží. :)




Mandarinky. Moje nejoblíbenější podzimní ovoce. Musí být tak akorát kyselosladký. Spíš kyselý. Mňam mňam. Nedává to smysl, citrusy se prý v zimě nemaj, ale já jsem celá obráceně, takže to to vysvětluje.





Čarodějnická mikina. Tento měsíc jsem byla s mamkou v mým rodným městě - Miláně. Teta tam bydlí, takže jsme bydlely u ní. Samozřejmě - jsme ženský - jsem prošmejdily spoustu obchodů a koupily si spoustu věcí, ale můj úplně nejoblíbenější kousek, kterej nosím snad každej den od té doby, co jsem si ji koupila, je právě tato mikina. Je ze speciální látky, která vypadá a taky trochu je potrhaná a místy vyžíhaná. Koupeno v Háemku.




Mátovej čaj. Piju ho téměř každej večer. uklidňuje mě, dává mi pocit domova. Teď ho taky piju.





Bates Motel. To je prosím seriál. První dvě série už jsem viděla docela dávno, ale od té doby jsem na něj zapomněla. Příteli ho doporučil jeho táta, tak jsem se s ním podívala znovu na všechny díly. Teď jsme dokoukali třetí řadu a je to psycho. Kdo neznáte, je to o matce se synem. Oba dva jsou magoři. Matka Norma má za sebou těžkej život a je majetnická hysterka. Syn Norman je maminčin mazánek a psychouš, kterej má výpadky paměti a dělá divný věci. Seriál je fakt super, z reálnýho prostředí, což mě samotnou překvapuje, protože jak víte, žiju fantasy světem.




Youtober. To je sloučina dvou slov - October (říjen) a Youtube. Vymyslela ho (myslím) Kalyn Nicholson - jedna z lidí, která mi dává inspiraci do života. Spočíval v tom, že říjen je její nejoblíbenější měsíc a proto každej den v tomto měsíci nahrála jedno video. Byla to zábava sledovat, jaký všechny nápady se z ní hrnuly. Pokud máte rádi organizaci, jemnost, čistotu, autentičnost, tak se určitě podívejte na její videa. Dává mi pokaždé dobrou náladu. :)





Šla jsem si pro růžovou vodu za dvě stovky, ale utratila jsem tam pětikilo. Znáte to, že? Když to se prostě nedá. Oni tam na mě koukali, tak nevinně a zároveň mě okouzlovali svojí jemnou třepetající se energií. Můj první kousek ametystové geody. Nic krásnějšího jsem ještě nevlastnila.





A aby mu to nebylo líto, koupila jsem si i k němu kamaráda růženína do dlaně. Je tromlovaný do krásného placatého tvaru, takže se dá krásně použít při pleťových terapiích. Už se těším, až si nějakou udělám. :)





A jako poslední za tento měsíc jsem si oblíbila řetízek s měsícem, který už mám teda dýl. Dala mi ho, tuším, že k narozeninám, moje kamarádka. Jednou jsem se na něj tak podívala a on si tam tak osaměle ležel, tak jsem ho vzala s sebou a teď jsme nerozluční kamarádi. <3

A co jste si vy oblíbili v říjnu? .)

xoxo

N.

Žádné komentáře:

Okomentovat