čtvrtek 13. října 2016

V Y P N O U T


Doprdele. Já prostě nemůžu. Nemůžu dělat videa. Nemůžu dělat to, co mě baví. Já ani nevím, co mě baví. Sedím doma na sedačce, čtvrtek, mám volno a jsem frustrovaná z toho, že nevím, co mám dělat. Co to kurva je?!

Chtěla jsem natočit video o tom, jak jsem byla v Miláně, co jsem si tam všechno pořídila, možná i malej dress up. Ale ne prostě. Nemám prostor, zkurvený žlutý stěny. Nejde to.

Ono by to možná nějak šlo, ale mám v hlavě tak vymeteno! Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Ten debilní svět.

Já sem nepatřím.

Mám chuť po dlouhý době napsat nějaký verše. Co vy na to? Old school jak se patří.

Ten debilní svět.
V hlavě jen šum.
Já nepoznávám života květ,
Před očima mizí mi dům.

Domov se ztrácí,
temno hltá tě,
přes den zavalená prací,
mrtvolný chlad v noci sžírá tě.

Nikdo se nedívá,
nikdo neposlouchá,
nikdo se nestará,
všichni jsou slepí.

Ve světě peněz,
ve světě moci,
lady a trump tě zhltnou jako špagetu.

Tóny strun a paprsky světla,
chci aby moje duše zas kvetla.
Tanči na oranžovým listí,
cítíš tu vůni? Podzim to jistí.

Ulož se ke spánku, přírodo.
Ulož se ke spánku, duše má.
Užívej klidu a pokoje,
hlavně, prosímtě - neusínej ve stoje.
Vykašli se na všechny vlny.
Vypni signál.
V Y P N O U T.

TAK. A teď bych ocenila, kdyby mě přestala bolet hlava. A kdyby se tu záhadně uklidilo a někdo uvařil oběd. Jdu do sprchy. V Y P N O U T.

XOXO

N.

Žádné komentáře:

Okomentovat