sobota 22. října 2016

Jag kan göra allt

lalalaaaaaalaaalalala

Dag hraje na kytaru. Mmmmhmmmm. Heaven's door lalalaaaa.

A já si zpívááám .).).).).).).).)

lalalaaaaa

život je o tolik lepší o víkendu,
když zapomeneš na všechny strasti světa...

Před chvílí jsem si sedla za klavír, prášilo se na něj několik let, ikdyž možná tak jednou za rok ho otevřu. Vytáhla jsem ušmudlaný noty Comptine du Autre eté (nebo jak se to píše...prostě amelie) a vzpomněla jsem si na to, jak jsem si asi před třemi lety slíbila, že se to naučím. Sedím u toho asi dvě hodiny a panečku, já už to zahraju! :D Akorát by to chtělo ještě tak 4x zrychlit a přidat občas pedál a bude to eňoňuňo. :D tralalala

Dokážu všechno. O víkendu dokážu všechno.

Chci jít do lesa, půjde někdo se mnou?

Před pár dny vydala prej Wardruna nový album, musím si to poslechout. Zatím je moje neoblíbenější od nich Helvegen.


Nevím co mám psát, před chvílí se mi chtělo, ale tahle písnička mě tak paralyzuje.... Ocitám se v chrámu přírody, uprostřed nádherné bouře, blesky metaj, a já uprostřed se točím s rytmem deště. A moje duše se rozpíná vesmírem dál a dál.

Mám husí kůži.

xoxo

N.

Žádné komentáře:

Okomentovat