sobota 16. dubna 2016

YOUTUBE - šťávapárty - První video

Tak jsem se konečně odhodlala a natočila jsem svý první video. Teda vlastně jsme ho s holkama natočily společnýma silama, když jsem se rozhodla, že uspořádám šťávovou párty na počest mýho novýho krásnýho odšťavňovače.

Zkoušely jsme spostu druhů ovoce. Asi největší favorit byly jahody a mango. A ananas. A pomeranč. A hruška. I jablka byla super. Prostě jsme se opily šťávama.

Dále jsme zkusily: mrkev, řepu, černý rybíz, kiwi, žlutý kiwi a grep. Odšťavňovač to všechno krásně zvládl, jen řepa se musela nakrájet na fakt malý kousky protože je hodně tvrdá.

A finálně jsme udělaly čistou pomerančovou šťávu, kterou jsme smíchaly 1:1 se šampaňským. Jedno z nejlepších drinků, co jsem kdy pila. Taky že to bylo rychle pryč! :D

Poté jsme vyrazily do víru velkoměsta, ale tam už nebyl prostor a čas natáčet, tak aspoň krásný lotosový lustry v morgalu. :)

Ale řeknu vám, všechny ty věci okolo vytváření videa jsou strašně zdlouhavý. Nejdřív teda pořádně sestříhat, vložit přechody, filtry a efekty. Pak texty, abyste teda pochopili nad čím tam vlastně dumáme nebo když si chci schovat svůj vlastní obličej. :D Do pozadí vybrat správnou hudbu, no a především ještě vybrat program na editování videí, kterej nebude tak složitej! Já zvolila filmoru wondershare, ta mi přijde strašně jednoduchá a dobře udělaná. Obsahuje pár songů, takže se je nemusím bát použít kvůli autorským právům, což je super.

Další krok bylo logo. To bylo taky věčný, protože já to dělat samozřejmě neumím. Teda jako zkoušela jsem to v gimpu, ale marně, tak jsem přemluvila přítele, aby mi s tím pomohl ve photoshopu, kterej vlastní. Nakonec je složený asi ze třech různých obrázků různě pomazaných a poskládaných s vloženým trojúhelníkem, kterej nesmí chybět (bohužel ne jen v mým případě) a mojí přezdívkou.

Dřív to býval whiterabbitontheroad - bílý králík na cestě - podle alenky. Připadala jsem si tak. Tvor, kterej pořád někam spěchá, je roztržitej a akční. Takový pubertální já. Asi před rokem jsem to změnila na whitedeerontheroad, protože myslím, že z roztržitýho králíka vyrostl uvědomělej jelen. Cítím se víc harmonizovaná, rozvážná a uzemnělá. To mi jelen či srna symbolizuje. Ale jak říkám tyhle symboly nevím jestli bohužel nebo bohudík znamenají hodně pro spoustu lidí. Dnes je vidíme všude, říkám si proč? Je to jen móda? Možná pro některé ano, ale spíš si myslím, že se lidstvo probouzí a dochází k podobným závěrům ve svých hlavách.

Já si nechala vytetovat obrácenej trojůhelník už v roce 2013, kdy pro mě znamenal a pořád znamená spojení se zemí. Srna či jelen měl být hned další - ale předběhl ho "harmonizační náramek". Očekávám, že se na mé kůži objeví někdy na podzim s dalšími zvířaty, lesem a posvátnou geometrií, ke které mě to neskutečně táhne. Takže jen abyste věděli - pro mě to není jen móda. A říkám vám to proto, protože nesnáším když mě z toho někdo osočuje. Myslet si můžete co chcete, ale o napadání tohoto typu opravdu nestojím.

A jako poslední jsem hledala trefnou znělku pod logo. Trvalo mi to asi 4 hodiny než jsem si uvědomila, že to mám celou dobu před nosem. Použila jsem asi 5 sekund z písničky Being evil has a price, která je hlavní písníčkou v seriálu Lucifer (ach bože, miluju ho) :D .

Dalším zádrhelem je můj pomalej počítač. Sice mám MacBook, ale už od svých 18ti let (nejsem žádnej rychlej měnič a konzument, takže dokud to jede tak to používám - ikdyž už by to chtělo něco rychlejšího), což je více než 5 let, ale bohužel i když filmora nepotřebuje tak velkou paměť - dost se seká. Což znamenalo, že jsem vlastně nemohla vidět kompletně celý to video než jsem ho nahrála na youtube. Z toho vyplynulo zdeformovaný logo mírně - ale pro příště už vím jak ho upravit. Občas moc rychlý sestřihy a přechody a zrychlení je někdy víc rychlý než jsem chtěla.

Ale snad to není takovej trapas. Když už nic, máte tam recept na tofu pomazánku. :)



xoxo

N.

2 komentáře:

  1. Hezký článek a video také super! Já bych trošku upravila to světlo, aby bylo jednotné v celém videu, ale jinak si myslím, že super! Dala jsem ti hned odběr a těším se na další videa a přeji hodně štěstí!:-)
    www.jdeocestu.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc! :) To světlo no, já vím. Ono v různých místnostech v různých časech to bylo hrozné, hlavně ten začátek úplná tma. Byla jsem ráda, že tam je něco vidět :D Ale příště to snad bude lepší. .)

      Vymazat