neděle 24. dubna 2016

Video - DIY Septum Piercing

Jo, je to tak. Chtěla jsem ho snad od svých 17ti let, ale nikdy jsem se k němu neodhodlala. A jelikož život není nekonečnej a plány se maj plnit, tak jsem se do něj pustila sama.

Někdo by mohl namítat, že je to nebezpečný... o tom já vím, ale i přesto jsem se touhle cestou vydala..jak vysvětluji ve videu - je to pro mě příjemnější svěřit se do svých rukou.

Není to žádnej návod - jen čistě moje zkušenost, která třeba pomůže nějakýmu podobnýmu šílencovi jako jsem já. .) Za asistenci děkuji Janet David a Mourkovi. Jo a taky Dagoušovi, kterej mi opět pomáhal nastavit foťák - zjistili jsme totiž, že nemá autofocus, takže to bude ještě sranda! :D

Tadáááá



Doufám, že vás to moc nepohorší. A jestli víte, že to není pro vás, tak se na to raději nekoukejte! :) 

PS: Ano, opět se nám v polovině vybil foťák.... :D 

xoxo

N.

Žádné komentáře:

Okomentovat