pátek 25. března 2016

Zdravé a krásné rty

Dnes je čas odpočinku, začalo mi čtyřdenní volno, který si náramně užiju.

Mám pro vás dva tipy, jak mít krásné a zdravé rty. Vše přírodní, jednoduché a účinné.


Určitě všichni známe suché šupinaté rty, které nutí k tomu si s nimi hrát až někdy strhnete kousek kůže, bolí to jak prase a můžete se rozloučit s rtěnkou. Takovým časům je pro vždy konec, protože jsem objevila dva jednoduché kroky pro to, aby se to již nikdy nestávalo.

Nepotřebujete balzámy na rty plné ingrediencí, které ani neznáte. Stačí jednoduché ultra čisté za studena lisované bambucké máslo. NIC mi nezhydratovalo rty lépe, jako bambucké máslo. Já své kupuji na ekokoze v BIO a ULTRA kvalitě. Dá se použít na všechna suchá místa - lokty, klouby, ruce, koutky nebo u nosu, když je zima. Nejlepší je dát si silnější vrstvu na rty na noc, ráno budou jako samet. V kabelce vždy nosím i malý kelímek, pro případ nutnosti.

Hodně lidí si myslí, že vše se dá nahradit kokosovým olejem, ale pozor! Kokosový olej aplikovaný na suchou pokožku vysušuje! Proto vždy aplikujte kokosový olej na pokožku navlhčenou - nejlépe se k tomuto účelu hodí květinové vody - které jsou mojí vášní <3. Obyčejná voda také postačí, ale kytka je kytka.

Vyživovat rty je nutností, ale není to dostačující. Rty jsou jedna z částí těla, kde se nám neustále regeneruje kůže (to se děje na celém těle, ale určité části touto proměnou prochází rychleji), tudíž části starší kůže potřebují pryč, jinak budou rty hrubé. K tomuto účelu jsem vytvořila jednoduchý peeling který se skládá jen z dvou ingrediencí. Nejdřív si vyberte nějaký olej - nejvíce se hodí např. mandlový nebo jojobový a smíchejte ho buď se třtinovým cukrem nebo s hrubě mletou kávou. Můj favorit je mandlový olej s kávou. Krásně chutná a kofein ještě rty rozzáří. Peeling můžete používat i na celé tělo. Hrubá část pleť očistí od starých buněk a olejová ji vyživí. Kdo by si pak připadal moc mastný, tak se může umýt nějakým šetrným mýdlem. Hlavně prosím nepoužívejte nic, co obsahuje detergenty jako je Sodium Laureth Sulfate, to vám smyje všechny oleje z kůže - i ty, které jsou nutné pro vaše zdraví.

Tak. Moje mysl už pomalu cuká k dlouhé teplé sprše a kávovému peelingu.

xoxo

N.


1 komentář:

  1. Skvělý článek, mé rty by to už vážně potřebovaly! Jinak stále probíhá jarní soutěž:-)
    www.jdeocestu.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat