sobota 12. března 2016

"Ups" zaznělo v oblacích a pytel s idioty vypadal poněkud roztrženě...

Varování: tento příspěvek je plný nenávisti

Dnes po dlouhé době převládá v mým mozku nálada pod bodem mrazu. V takových chvílích bych byla nejradši sama někde na ostrově, v krásné přírodě. Nesnáším hloupý lidi.

Hloupý lidi pro mě jsou:
  • ti, kteří se přou o každou maličkost
  • ti, kteří se neustále uráží
  • ti, kteří mají klapky na očích
  • ti, kterým jsou všichni okolo jedno
  • ti, kterým nevadí ranit něčí city
  • ti, kteří kritizují bez konstrukce
  • ti, kteří odmítají vidět věci takové jaké jsou
  • ti, kteří se chytají každýho slova, ale nevidí celek (radši tučně, protože to budete určitě potřebovat pokud tohle čtete)
  • ti, kteří nechcou vidět věci které nejsou vidět očima
  • ti, kteří si ničeho neváží


Již před nějakou dobou jsem skončila s představou, že je všechno skvělý. Není. Upřímně nechápu, co někteří lidé dělají tady mezi námi. Jaký mají účel a přínos. Co se vlastně v jejich životě učí, jak rostou. Někteří lidé mi přijdou jako bezvýznamný hovno (chtěla jsem řít hmyz - ale ten je docela užitečný, řekla bych). 

Nejsem tak spirituálně vyspělá, abych mohla někoho soudit a i kdybych byla, tak nechci. Chtěla bych ty lidi pochopit, to je celý. Nedaří se mi to. Tak moc se vždycky snažím, aby všechno dávalo smysl, ale nedává! 



Proč to všechno ve mě vzniká? Příklady.
Někdo neustále vyvíjí nenávistnou konspirační opozici vůči člověku kterej mě naučil svět vnímat jinak. Cítím se tak bezbraně, když vidím, jak ji nazývají tyranem, ďáblem nebo deviantem. Nechápu, jak to může vydržet - takovej nátlak by skolil i slona. Brečím. Jedná se o spirituální katalyzátor, jak si sama říká - Teal Swan. Kvůli takovýmu nátlaku lidi páchaj sebevraždy, ale ona se drží a doufám, že to vydrží a nikdy se nevzdá. Nenávidím ty lidi, kteří jdou bezmyšlenkovitě proti tak krásné bytosti aniž by ji znali. Vidí jedno video a už si dělají názory a tvoří opozice. Asi mají strach..ale z čeho? Sami ze sebe?

Veganský skupiny na fejsbuku jsou vážně o nervy. Napíšu tam, že hledám prodavačku a najednou jsem feministka, protože nehledám prodavače. Srsly? Jděte do prdele. 

Nesnáším zákazníky kteří nezdraví a chovaj se k nám povýšeně. Jestli jsi takovej zákazník, tak radši do obchodu vůbec nechoď a nech si všechno dovést domů. Eshopů je spoustu. Jestli se s tebou u nás setkáme, nedostane se ti falešnýho úsměvu, ale hnusnýho pohledu kterej ti bude říkat ať už se radši nevracíš. 


Nesnáším rasisty, ale taky lidi, kteří si myslí, že když nazvu cikána zlodějem, že jsem rasista. Lidi jsou idioti ať jsou bílí černí nebo žlutí. To, že je víc známých případů, kdy tmaví něco provedli neznamená, že všichni tmaví něco provedou. Prostě to tak je - tečka. 

Uprchlíci jsou věčný téma. Je mi hrozně, když vidím tu válku, jak prchají aby si zachránili životy. Chtěla bych jim všem pomoci. Ale je mi hrozně když vidím ten bordel, tu drzost, to, že si někteří ničeho neváží (Samozřejmě beru v potaz malipulaci médií, ale nemyslím si, že by vše bylo tak sluníčkové.) Můj názor na tuhle situaci je takový, že by se tím měl zabývat celý svět, ne jen Evropa. Za prvé bychom měli řešit zdroj. Ukončit válku. Spojit armády a nastolit mír i za cenu toho, že budeme zasahovat do jejich záležitostí. Oni zasahují momentálně do našich životů. Za druhé dát jim pomoc, ale za podmínek takových, abychom nezničili naši krásnou Zemi (tím myslím planetu, ne stát - i když Českou Republiku mám čím dál tím radši). Všichni na světě by se měli spojit a přijmout část z nich a dát jim prozatimní ucházející život a podmínky k růstu, tak jak jsou v každém státě zvyklí. No a co, že berou 30 Eur v Německu za den. Tam taková podpora prostě je, ať se nám to líbí nebo ne. Nebuďme závistiví a starejme se o to, jak to řešit u nás. Evropa by neměla být jedinou obětí. Potom, po nastolení míru v jejich domově by se měli vrátit zpět a celý svět by jim měl pomoci postavit se na nohy (protože jak žít v rozbombardovaným státě že..). Peněz je vždy dostatek, pokud se všichni spojí. Tak to vidím já. Pomoci všem, ale zároveň nenechat Evropu krvácet. A proč to zmiňuji v mém příspěvku o nenávisti? Nesnáším to, jak se lidé rozdělují na dva tábory. To je naprosto debilní a strašně mě to vytáčí. Protože oba tábory mají tak trochu pravdu jen jsou neochotní ji vidět!

Občas vídám přímou kritiku na sociálních sítích typu "Seš hnusná.", "To je ku*va" a podobně. Chtěla bych vidět ty lidi, co to píší. Schovávají se za masku internetu. Tyhle lidi si nezaslouží hezkej život. Ne každej je natolik silnej, aby si z takových komentářů nic nedělal. A než přijít o krásnou duši, kterou tohle dovede do hrobu, radši bych kdyby se dalo lusknout prsty a všichni tihle debilové by zmizeli z tohoto světa. Ale jsem si vědomá, že tohle je jejich zkušenost v tomhle životě - sice pořád nechápu PROČ a JAKEJ to má SMYSL, ale vím, že nějakej to má.


Určitě bych našla spoustu další případů koho a co nesnáším, ale teď už se mi zlepšila nálada a prostě už nejsem v tom správným rozpoložení. Jsem si jistá, že nejsem sama a že taky určitě patřím k lidem který někdo nesnáší. Nic není černobílý, jsem si toho vědoma, ale muselo to ven. Prostě muselo.

Na druhou stranu bych ráda řekla, že všechny beru jako sobě rovné. Dávám všem stejnou šanci. Od jedince k jedinci. Nikdy jsem nikoho nezavrhla podle prvního pohledu. Chci lidem pomáhat. Ukázat jim jak to jde bez toho. Všichni idioti na světě - chci vás mít ráda. Chci vás pochopit. Chci vám dát tu možnost naučit se něčemu lepšímu - jak neubližovat, jak být šťastnej. Vyléčit všechna zranění, který z vás dělají idioty. Jó, to kdybych mohla a dokázala, tak mám smysl života. 

Ale do té doby dokud zůstanete zavření, plivat kolem sebe jed - radši, aby jste nebyli.

Když budete chtít - pomůžu. Ale do tý doby padejte z mýho života pryč.

A tomu se říká harmonie. Nejsem ani sluníčková ani zlá. Jsem něco mezi tím. 

Pro mě ideální stav.

Peace

N.

Žádné komentáře:

Okomentovat