neděle 10. ledna 2016

Up-to-date

Nic o sobě nepíšu. Že? Přijdu si jako kdybych nebyla, někdy. Ty dny ubíhaj tak rychle..

Dneska to teda nebude moc výřečný, ale potřebuju se nějak sesumírovat do slov.


  • asi jsem bipolární, nebo mi chybí vitamín D, jak říká moje máma.. Jsem buď strašně happy nebo se mnou není řeč, jak se propadám někam do temnot..myslela jsem, že bych už ve 23 letech mohla mít pubertu za sebou, pf
  • strašně mě děsí představa, že budu muset celej život chodit na osum hodin do práce každej den
  • už mám plán /dlouho/ jak se z toho dostat ven, ale jde to všechno TAKSTRAŠNĚPOMALU!
  • "Můžu mluvit s paní vedoucí?", "Nikčo, paní chce s tebou mluvit.", "Dobrý den, Mastromatteová, co pro Vás můžu udělat?" "Jé vy jste tak mlaďounká." GRRRRRRRRRRRR!
  • Neberte si to osobně, ale lidi jsou svině. Kamarádi kteří ti řeknou, že jsou s tebou vlastně jenom proto, že jim je tebe líto, kamarádky který mají peněz jak ve vládě a nechaj si platit benzín, takový, který ti přeberou kluka, nechaj tě ve štychu, pomlouvaj a pak se na tebe smějou, úmyslně ti shazujou sebevědomí, vidí jen sebe, jednou se s tebou baví a pak tě ignorujou, a tak bych mohla pokračovat do nekonečna. Za takovýma je potřeba udělat velkou čáru. Nechte mě na pokoji a nechte na pokoji ty, co mám ráda. Běžte si vysávat někoho jinýho. 
  • A pak jsou tady zákazníci a šéfové, kteří se na tebe dívaj jakože seš něco míň než oni, zloději, kteří se nestydí ukrást odšťavňovač nebo tě obrat přímo na kase a vůbec jim nedochází, že to budeš muset zaplatit z tvýho ubohýho platu. ********
  • Asi neumím odpouštět. Nebo možná umím, ale hrozně těžko. To je pro mě novinka.
  • Rok 2015 byl pokus omyl. Sbírání zkušeností. Tvoření křídel na to, abych mohla vzlétnout.
  • Teď stačí shodit závaží a nabrat proud vzduchu. Fíííííííííí
  • Snažím se zůstat pozitivní.
  • Cvičím jógu každej den. No nekecám. Jednou bych chtěla dosáhnout ashtangy. /asi za milion let/ Možná bych si i ráda udělala kurz na lektora. /ale to bych se musela přestat bát stoje na hlavě/
  • POŘÁD experimentuju s kosmetikou a dokonce narážím i na přírodní věci, který jsou horší než ty klasický /toť prosím bambusovej kartáček - úplně brečím, vkládala jsem do něja takový naděje :( ) Již brzy se s váma podělím o recept na zubní pastu a deodorant - musím je dovést k dokonalosti :)
  • Teď mě napadá asi tak milion věcí co bych sem chtěla napsat, takže končím, páč jsem řekla, že nebudu výřečná. /Vidíte? Bipolární. Jakmile začnu mluvit o józe a kosmetice tak mám zas dobrou náladu, hážu smajlíky..a když se podívám na ten začátek...no je to normální??
  • Na závěr pár fotek z posledního období.
Nekonečno.

pracovní nasazení 

Rudý východ nebo západ, už fakt nevím.

To jsem na sobě jednou měla fialový tričko...

Adventní čas - sonnentor je prostě super

Tu masku jsme našli v lese..

První návštěva raw restaurace

Nejlepší noc za poslední rok. 

Přesazování bylinek

Den kdy jsem přestala nosit linky (už je zas nosím občas)

Jsme si chvílu myslely, že jsme objevily Ameriku..

Vyřezávala jsem lžicky

Naše první fotka z budky

Jsem objevila v šalině

 Dneska je nov, první nov v roce.  O půl třetí ráno. Prej máme dát životu takovej směr jakej chceme. Odprostit se od toho, co nepotřebujeme a jít za svými sny. Tak já se teda oficiálně začínám odprošťovat a JDU.

Mějte krásnou snovou noc, ať jsou vaše rána plná opravdového probuzení a otevřených očí. Jděte za tím, co vás dělá šťastnými.

Ať je míň mračících se lidí na tomto světě.

N. .)



1 komentář:

  1. Moc pěkné :) tak nějak sdílím tvoje pocity, potřebovala bych se odprostit od pár věcí/lidí... Jóga mi taktéž udržuje vnitřní harmonii. Namasté :)*

    OdpovědětVymazat