sobota 16. ledna 2016

Let the music flow into your soul...

Mám takovej seznam věcí, kterej nazývám "co potřebuju k mýmu dokonalýmu životu" a jedna věc na tom seznamu je "aktualizovat ipod". Řeknu vám, už je to asi rok, co jsem měla hudbu ve sluchátkách a fakt si ji užívala. Nějak to prostě vyšumělo a já vypustila hudbu z mýho života.

Předpředevčírem večer jsem ale strávila na youtube a v itunes aktualizováním všeho. Vymazávala jsem omyly - (takový to když ti to zní na youtube docela dobře, pak si stáhneš diskografii a zjistíš že se to nedá poslouchat) a přidávala jsem interprety a alba, co jsem chtěla již dlouho přidat (a stále jsem nepřidala všechny).

Prostě miluju, když si na mým seznamu můžu něco odškrtnout.
Ten pocit zadostiučinění, ach.

Druhej den ráno (předevčírem) jsem si teda pustila něco na cestu. Nemohla jsem se rozhodnout co, tak jsem pořád překlikávala z jedné písničky na druhou a nakonec jsem zvolila nový album Muse, který jsem ještě neslyšela. Díky mýmu překlikávání jsem stihla asi jednu a půl písničky. :D Achjo.

Včera když jsem šla do práce, tak jsem se taky nemohla rozhodout. To je prostě zákon schválnosti, ještě k tomu když mám 12 minut než si budu muset sluchátka sundat. A pak jsem narazila na moji starou známou. Evergreen Terrace. OMG. Bylo to jak šíp zkrz mý srdce. Tolik vzpomínek se na mě vychrlilo, tolik pocitů. A já se začala přibližovat skleněným dveřím bioobchodu a zpomalovala jsem. Nechtěla jsem přestat.

Víte proč jsem neposlouchala tak dlouho? Já na to přišla. Vždycky stačí pár slov s těma nejbližšíma a něco mi dojde. Dík wáz. Je to zkrátka proto, protože ve mě ta moje hudba probouzí něco hluboce temnýho. Nemyslím tím zlýho, ale prostě opravdu hluboce podstatnýho (myšleno jako podstata člověka - to uvnitř duše - to když dostaneš sílu a nevzdáš se a máš chuť řvát, řvát jako lev. Probouzí ve mě lva.) A ta část mě tenkrát před tou dobou ještě obsahovala i pártošky, ožíračky, kouření - ty věci který teď nedělám. Trochu mi chybí, to jo. Ale spíš ta sociální stránka. Už zjištuju, že nepotřebuju cigarety (dostávám se do stádia kdy jsem si 100% jistá, že už nikdy nebudu kouřit), ani tolik alkoholu. Důležití jsou ti lidi. Akorát se to křižuje s tím problémem, že spoustu lidí se bez těchto látek neuměj odvázat - a to mi chybí. Strašně.

Takže jednoduše jsem měla hudbu spojenou s tím, co jsem dělala tenkrát a co už dělat nechci (=ubližovat svýmu tělu). Ale tím, že jsem přestala poslouchat, jsem se ochudila o tu volnost, tu lví sílu. A teď už mezi tím vidím ten rozdíl a přijímám hudbu zpátky do svýho života.

Jsem strašně ráda, že jsem na to přišla, protože mi to umožňuje vidět svět z jinýho úhlu - to prostě ty tóny dělaj. Je to všechno jenom vibrace. Hudba je v podstatě spirituální nástroj. Je to magie.

Nenechte si vzít svoji hudbu. Neopouštějte tu svoji divokou stránku. Bude to jak díra v srdci. Prázdnota kterou nebudete mít jak zaplnit.

A zase jsem o kousek blíž. Nevyzpytatelnej zcelující proces duše.

.)))))))

N.





2 komentáře:

  1. ten "seznam" je na druhé straně mojí faktury, abyste višchni věděli! :D jinak nemáš zač .)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. náhodou, už jsem si ho přepsala na novej papír! :D

      Vymazat