středa 23. září 2015

Vesmír ti vždy ukáže ten správnej směr

Vážně jsem si myslela, že tu práci chci. Idealizovala jsem si ji až do té doby než jsem ji nedostala. Už když jsem mluvila s tím skvělým pánem/klukem/šéfem, tak jsme oba věděli, že to není to pravé pro mě. Ale do poslední chvíle jsem si nalhávala, že to bude oukej. Když já mu nemohla lhát. Nemohla jsem říct, že všechno je fajn a že mě bude bavit lítat po úřadech a číst si zákony. Byli jsme oba upřímní. Zachovala jsem si svoje kvality a jsem za to ráda.

Poslední dva dny jsem v práci byla celkem spokojená. Ani se mi od tam moc nechtělo. Vedení nám povolilo, že můžeme navrhovat nové produkty na prodejnu, tak už se alespoň necítím vůči těm lidem tak zoufale. Ale pořád tam nechci zůstat.

Co mi zbývá? Moc dobře vím. Vesmír mi vmetá strachy do cesty. Musím se jim postavit. Musím začít dělat na tom svým projektu. A to je ono. Já potřebuju nudnou naprd práci. Kdybych byla tam, kde jsem chtěla být, tak bych se tomu musela věnovat naplno a na nic by nezbyl čas.

Chtěla jsem se s vámi podělit o jeden poznatek. Určitě jste již slyšeli o zákonu přitažlivosti. "Představuj si že něco máš a budeš to mít." Ve zkratce. Když jsem se soustředila na ten pohovor, na tu novou práci, tak jsem si říkala to - "Jsem šťastná. Ať dostanu tu práci jen pokud mě to udělá šťastnou. Jdu tou cestou, na které si užívám života." 

Protože jsem si uvědomila, že ne vše, co si přejeme, nás udělá šťastnými. 

Nebudu vám říkat, že jsem nebyla smutná. Byla. Ja si vážně myslela, že mě to udělá šťastnou. Ale všechno nám ukazuje správnej směr. Pokud ho umíme vidět. 

Jdu si dál svou cestou, svým životem.
Učím se pomocí kontrastu.
I to na první pohled špatné mi ukazuje správné.

Pokud tě někdy potká něco podobnýho, tak to nevnímej jako selhání. 
Může to být jedna z tvých myšlenek, ale uvědom si, že to tak není. 
Vem si z toho co je potřeba a prozři. 
Vidíš? Tam v dálce? To je tvůj správnej směr.

Jdi.

<3

N.

2 komentáře:

  1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. zrovna jsem se chystala na odpověď :/ jela jsem na dovolenou a byla jsem ve spěchu když jsem ho četla poprvé.. snad se ti daří lépe :)

      Vymazat