čtvrtek 4. června 2015

stěhuju se

Jupí!

Konečně jsme s přítelem našli vhodnej byt.
Konečně budeme bydlet sami.
Konečně budu mít svůj prostor.
Víte co to znamená?

Víc článků! Víc receptů! Víc nápadů! Víc tvořivosti!

Zjistila jsem, že k tomu, abych tvořila, potřebuju svou kuchyň. Kuchyň je moje posvátný místo, tam vzniká všechno. Špetka toho, špetka tamtoho, trochu zamíchat a mmmh.

Moje druhý posvátný místo je koupelna. Při koupeli nebo klidne i sprše, získávám ty nejlepší nápady. Může za to voda. Její libozvuk mě vždycky dostane do tranzu a pak ke mně přichází myšlenky, ke kterým bych se ani normálně nedostala.

Strašně se těším.

Akorát mám trochu strach z toho stěhování. Je to ve čtvrtým patře bez výtahu. :D

Už pomalu hromadím krabice, propukne to ve středu 10.6.

Nejvíc se těším na to, jak vyházím při balení polovinu věcí. :D Achjo, jsem jeblá fakt.

...

Udělala jsem objednávku na ekokoze. Kdo ještě neznáte ekokozu tak se tam určitě běžte podívat. http://www.eshop.ekokoza.cz/ Je to obchůdek, kde nakoupíte všechno možný k vlastní výrobě kosmetiky. (i jiných věcí) Moc ráda tam nakupuju. Tahle objednávka zahrnovala avokádový olej, levanduli květ, jíl rhassoul, kosmetickej líh a pár lahviček. Avokádovej olej mám v plánu přidat do mé odličovačí směsi (článek o dva níž), levandule a líh jsou dvě ingredience na domácí repelent, o kterej se s váma určitě podělím, pokud bude fungovat a marockej jíl je v mým případě určen na umývaní vlasů. Ano, ještě jsem stále nenalezla přírodní "šampón", kterej by mi vyhovoval, takže zkouším kdeco. O tomhle jílu jsem četla samou chválu, tak uvidíme.

Jinak se mám asi fajn. Už jsem se nejspíš definitivně rozhodla, že se na školu nevrátím (mám čas do září) a že zůstanu v práci. Začínám to tam mít ráda. Dává mi to prostor pro sebe sama a HLAVNĚ mám čistou hlavu. To je asi na škole to nejhorší. Nikdy nekončící přemýšlení CO bude, CO musím udělat, KDY se budu učit a pořád tak dokola. A taky...kdybych byla pořád ve škole nebo bych se tam chtěla vrátit, tak bych se pravděpodobně NESTĚHOVALA, že. .)

Tak na mě myslete, ať nedopadnu jak tihle.. :D



xoxo

N.

1 komentář:

  1. Taky jsem se teď stěhovala s přítelem do našeho. No, kuchyň mě teda pěkně nasrala. :) Je hezká, bíle laděná, ale asi pro nějaký 3 metrový lidi. Dosáhnu jen na první poličku, do druhé občas, když stojím na špičkách a natáhnu hodně ruku, do třetí poličky nemám šanci dosáhnout. :D

    OdpovědětVymazat