pátek 12. června 2015

jsem ve starodávným italským hotelu

Tak žiju sama s přítelem. Víte, co to je, žít ve "vlastním"? Cítím se jak ve starým italským hotelu. Nádherný. Sice nám protíká sprcha a občas i záchod, ale ten pocit je k nezaplacení. Je tu úžasná energie. Znovu objevuju mý kořeny. Vrací se to ke mně všechno. CO TO JE?

Svoboda.


Ten pocit když sedíš u otevřenýho letního okna a koukáš na majestátnej výhled. Ať už je to les, oceán či velkolepá budova - v mým případě mendelka a hvězdy. Je tu takovej klid! Dám si růžový víno pro který jsme si zajeli v deset večer do teska. Je na něm napsaný vegan a jmenuje se lion's gate. ARR! :D 

Achjo. Miluju to tady. Fakt. 

Jdu se koukat na vikingy. Dneska půjdu pozdě spát! Jsem jak malá. Mám radost z drobností. Takovej by ten svět měl být... 

Všechno se v mým životě pohybuje. Potřebuju ten pohyb k životu. Stagnace je konec. Všechno je zas jednou skvělý. Pamatujete jak jsem říkala, že jednou si řeknem, že všechno bude fajn a tak to i zůstane? Teď mám ten pocit. Nevadí, že to tak třeba nebude, všechno je neskutečnej kolotoč. Důležitý je to, že mám vůbec ten pocit, protože DŮLEŽITÝ JE TO, CO JE PRÁVĚ TEĎ.

Viděli jste film fontána? Miluju tu scénu jak se ten mnich vystřelí do vesmíru.

Asi si stáhnu do ipodu perfect circle. Jsem zas něco "objevila". Ha - há.

Mějte radost z drobností. 

Vytvořte lepší svět.

xoxo

N.

Žádné komentáře:

Okomentovat