pátek 1. května 2015

Čistící a odličovací olejová metoda

Přeju krásný ráno,
doufám, že jste se očistili posvátným ohněm včerejší noci a teď je vaše srdce otevřené a připravené přijímat lásku i všechno ostatní, co mu tento rozmanitý svět může nabídnout.

Chtěla bych vám dnes předat jednoduchou kosmetickou metodu k čištění a vyživení pleti.
Vyzkoušela jsem už mnoho domácí kosmetiky. Vyráběla jsem deodoranty, krémy, šampóny, kondicionéry, vlasové kůry a různé další, ale jako jedna z mála se mi tato metoda osvědčila.

Jde v podstatě o to, že si obličej umyjete trochou oleje.

Zní to jednoduše a jednoduché to je. Avšak důležitá věc je jakým olejem.

Dle mého názoru je nelepší používat směs, kterou si namícháte podle vlastní pleti. Než jsem přišla na to, co vyhovuje mě, také to chvíli trvalo.

Momentálně používám směs ricinového, jojobového a olivového oleje. 1:2:2

Pokud si chcete takovou směs vyrobit, je důležité, aby jste si zjistili, jako moc které oleje zalézají do pórů a vybrali si především takové, které tuto vlastnost nemají. Mně k tomu pomohlo tohle video na youtube.



Můžete si všimnout, že slečna mluví o olivovém oleji jako o vysoce nevhodném pro pleť, avšak na začátku říká něco, na co bychom neměli zapomínat. Každý je jiný a každá pleť je jedinečná, může se stát že někomu jeden olej póry zacpává, druhému ne. Mně dodává část olivového oleje v mé směsi jemnost a vláčnost pleti. Přemýšlím, že do další dávky namíchám ještě trochu avokádového oleje nebo ho dám místo olivového......hmmmmhmmmmm.... :D Jsem se zamyslela.

Nevím, co je na tom pravdy, ale hodně zdrojů říká, že byste měli mít ve směsi vždy část ricinového oleje, protože má čistící účinky. A opravdu, když jsem jednou zkusila čistý ricinový olej, moje pleť byla hodně suchá a napnutá. Důležité je experimentovat a najít přesně tu pravou směs pro vás. Po čištění byste měli cítit hladkou vláčnou a čistou pleť. Jen podotknu, že jsem ještě nenarazila na líčení, které by oleje nedokázaly odlíčit, takže se nemusíte bát, že nezvládnou třeba voděodolné. Zvládnou. .)

Tak. Máme směs. Teď jak to provést? Zase musíte zkoušet. Moje metoda je následující. Umyju si obličej teplou vodou, vyčistím olejem - umývám jako kdybych v rukách měla mýdlo, spláchnu teplou vodou a nakonec spláchnu studenou. Utřu se do hrubšího ručníku a voilá.

To je vše. Jednoduchý, zdravý, nezávislý.

xoxo

N.

EDIT (25.10.2015): aktuální směs: ricinový, avokádový, jojobový a arganový olej v poměru 1:1:1:1, po olivovém jsem opravdu měla pleť mastnější, u této směsi jsem zůstala více než dva měsíce a to se mi osvědčilo jako testovací období, takže u ní nadále zůstávám do té doby, než najdu další zázrak .)

Žádné komentáře:

Okomentovat