sobota 4. dubna 2015

je čas na další inkoustovej přírůstek

Když vezmu v potaz, že jsem kousek Boha a my všichni jsme jeho kousky. My všichni jsme části jednoho stejnýho celku, kterej se poznává skrze životy skrznaskrz, prochází utrpením, aby věděl jak netrpět.. I když tohle celý dává smysl tak...

Já už nechci poznávat další kousky samy sebe. Už vás lidi nechci poznávat. Teď se momentálně nacházím v bodě, kdy jsem odhalila smysl života a vůbec se mi nelíbí. Jsem ve fázi rezistence.

Je to srašně těžký najít cestu k lidem. Vytvořit si pouto a udržet si ho. Mít rád ty, kteří mají rádi jen sami sebe...

Člověk se pak ptá, na co ty všechny sluníčkový kecy?? Proč se snažit? Proč udržovat mír? Proč dávat lásku? Proč mít soucit? Proč se starat???

Vždyť je to tak jednoduchý a celkem i příjemný mít tohle všechno na háku. Vždyť je to všude!

Jdi za svým snem!
Najdi svou osobní sílu!
Ty seš ty a to ti nikdo nevezme!
Musíš jít SVOU cestou!
TY to dokážeš!

Řve to na nás ze všech stran. Řve to na nás že MY jsme krásní, že MY jsme úžasní, že MY všechno dokážem, že MY máme sílu si splnit naše sny!

Ale dámy a pánové....,
tohle není recept na to jak pozvednout svoje ego. To má být recept na to jak uzdravit svoji duši.
Neznamená to to, že když jste všemocní, že po své cestě za svými sny zašlapete všechny okolo.

Pokud jste to pochopili takhle, tak jste na omylu.
S lítostí vám oznamuju, že to není recept na šťastnej život.
Protože jednou za čas i vy budete potřebovat pomoct.
A když natáhnete ruku, tak vás někdo zašlápne při cestě za svým snem.

Přestaňte vytvářet tenhle svět ega.
Ego nejste vy.
Ego je něco co jste získali s tímhle životem.
Zas to odejde.
Neživte ho tolik.
Nebo z vás nic nezůstane.

....


K tomu nadpisu... jo, už je čas. Bude to přírůstek kterej mi bude připomínat že tenhle svět duality je ve skutečnosti jednota. Přírůstek, kterej budu mít na zápěstí a stále na očích..aby mi připomínal...

Nevzdávej to, je to všechno jenom zkouška.

Drazí Ti, který tato realita sere stejně jako mě, nevzdávejte to.

Věřím tomu, že jednou přijde čas kdy se zastavíme a řeknem si..

"Život je krásnej."  ...a ta nádhera už nezmizí.

<3

N.




Žádné komentáře:

Okomentovat