neděle 1. února 2015

22:22

Magický časový číslo, který mi leze do života už několik let. Vídáte ho taky? Nebo něco podobnýho?
Taky jste strávili dny přemýšlením nad tím, co to vlastně znamená?

Občas vidím i 11:11 nebo 1:11 a tak podobně. Ale 22:22 je nejčastější. Vídám ho už od prváku na střední. Což je 7 let. Vždycky jsem si myslela, že je to znamení, že můj 22. rok života bude jinej. Zvláštní. Že se všechno změní. A taky je to pravda, tento rok je zvláštní a všechno se ve mě mění. Ale je tam háček. Tohle je 23. rok života ikdyž mi je právě 22.  Takže to do té symboliky nesedí. Což jsem si uvědomila až nedávno. Existuje vysvětlení, že jsem si tak pevně myslela, že ta změna nastane až mi bude 22 let, že jsem si tu změnu vlastně sama o rok posunula. Každopádně mám tu teorii ještě jednu, která vlastně ani není v rozporu, jen to všechno vysvětluje lépe.

Můj přítel měl před pár lety období, kdy se dokázal lehce naladit na svoje duchovní já. Bohužel to bylo pomocí trávy, která si později vybrala svoji daň, ale získal z toho cenný informace, který postupně zapadají do kontextu našeho života. Pomocí řetězce vizí který k němu přicházely a matematickýho symbolickýho pohrávaní si přišel také na číslo 22:22. Respektive on tomu říká dvě dvojice dvojek. A když si putoval dál po svojí myšlenkový dimenzi tak se mu tyhle dvě dvojice dvojek spojily v kruh. Bylo to den před jeho 22. narozeninama. On si z toho vzal svoje, což se celkem podobá výkladu mý první teorie, ale mě to nedalo se v tom trochu víc prošťourat.

Namaluj dvojku. Teď ji namaluj vedle, zrcadlově. A teď ten obrazec namaluj celý znovu vedle, také zrcadlově. Máš útvar, kterej se podobá osmičce s ohnutými kruhy do srdíčka a ze středu vychází jakoby dva paprsky. Jde o to že tenhle útvar nikde nekončí ani nezačíná. Tvoří jednotu a nekonečnost. Je mi jasné, že to asi nebude jediný číslo, který má tuhle vlastnost, ale pro mě ty další zatím význam nemají.

Takže abych to sesumírovala nějak srozumitelně. Postupně jsem došla k závěru, že číslo 22:22 objevující se stále v mým životě, znamená, že se blíží čas, kdy započne proces integrace mého já.

Co to znamená?

Čistě psychologicky...

Od narození až do současnosti si každý člověk projde životem, který ho donutí potlačit části svého já nebo mu rovnou naservíruje traumata. Například - byli jsme jako malí nechtění (a nezáleží na tom, jestli je to pravda nebo ne, pokud to dítě tak cítí tak se to v něm uloží), nebo nějaké naše vlastnosti byly nechtěné, tak jsme je museli potlačit, abychom neztratili lásku svých bližních - což je nejzákladnější potřeba k životu člověka,(to nejlíp můžem vidět na zranitelným malým dítěti, u dospělého to vidět tolik není, tam už to hlavně cítíme my sami, ikdyž si to často nechceme přiznat). Tím jsme potlačili kousíčky naší osobnosti, který nám teď chybí. Nejsme celí. Proto trpíme.

Integrace já znamená, že si tyto části své duše/osobnosti uvědomíme a připojíme je zpátky k sobě. Že si obejmeme svý vnitřní dítě a vyřešíme naše traumata. Vědomě. Pak budeme svobodní. Pak budeme v míru a harmonii sami se sebou. V praxi to vypadá třeba tak, že naše emoce nebudou skákat tam a zpět a že nás nevytočí ledacos. Samozřejmě to je ten základní level na kterej se dostanete, pokud chce člověk zažít něco víc, tak po této integraci je mu spirituální cesta zcela otevřená a může jít sovobodně dál. Pročítala jsem si různý dokumentý o různých filozofických a náboženských směrech a došla jsem k závěru, že tohle je základní surová myšlenka jich všech.  Když jsem osekala všechno kolem tak mi zůstalo tohle. Vždycky.

Jak to udělat?

Já sama stále hledám. Už jsem tu dávala odkaz na moji oblíbenou Teal Swan, která mi aspoň pomohla s perspektivou vnímání těchto věcí. V dnešní době pomocí internetu najdete hodně věcí. A nepomůžou vám k tomu jen "new age lidi", ale také třeba nějaký tibetský/buddhistický praxe.

Ze začátku se musíš naučit milovat sama sebe. A i když to třeba moc nejde, tak vždy, když se rozhoduješ u nějaké věci, co máš dělat, tak se zeptej sama sebe na otázku:

Jak by se rozhodl člověk, který sám sebe miluje?

A jdi tím směrem.

N.

7 komentářů:

  1. Já se pravidelně podívám na hodiny přesně v 19:11, což je datum mého narození. Myslím si ale, že to nemá žádný zvláštní význam. Že je to pozůstatek z dob pravěku, kdy ještě nebyly hodiny a lidi měli nějaké vnitřní biohodiny v sobě. A ty máme podle mě dodnes, jen jsme je přestali používat, díky technologiím (a hodinkám). Jenže někde v podvědomí to máme a když se nám tam nějaké to číslo dostane, u mě datum narození, u tebe ty dvojky, tak naše vnitřní hodiny nám z podvědomí dají signál, že už to je. A my se podíváme na hodiny :))) Četla jsem takové ty duchovní články (nebo nevím, jak je nazvat), že by se lidi dokázali opravdu sami budit i bez budíka, stačilo by se před spaním soustředit na to, že v 6:00 se probudíme. A naše podvědomí to prý udělá za nás. Nemám vyzkoušeno :))))

    blog Měj se ráda

    OdpovědětVymazat
  2. Vidím to na čajku... Fakt! :D

    OdpovědětVymazat
  3. Naladit se na své "duchovní já" pomocí trávy je dost zvláštní. Znám ty stavy dobře, ale že bych se ladil na své duchovní já? Mám za to, že mé duchovní já jsem neustále, nepotřebuji se na něj nějak ladit. Ale je to můj osobní názor, každý to máme jinak ;) Nemyslím to zle.
    Hned jak jsem viděl na bloggeru tohle téma s tím obrázkem tak mi bylo hned jasné o čem bude :P Protože jsem "nedávno" psal u sebe o tom samém :D http://majkishappy.blogspot.cz/2014/12/numbers.html
    Náhody neexistují a tohle je jeden z mála důkazů :) Takové menší ťuknutí do tvého vědomí aby sis uvědomil/a že jsi tady a teď :) ;)
    (S)měj se :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud seš stále tvý ''duchovní já'' tak to seš jeden z mála šťastných lidí..většina z nás je od toho úplně nebo částečně odseknutá..Samozřejmě přirozenej stav je fůze těchto dvou našich částí, takže potom opravdu člověk je jeho duchovní já a nemá se kam nalaďovat, pak by se ty stavy daly nazývat třeba cestami.. :)

      Vymazat
  4. Taky mám na ty dvojky (i přímo 22:22) štěstí :)
    Fajn blog/čtení!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Za málo :) ...a tady jsem dnes narazila na článek k věci: http://www.moje-pravdy.cz/z-jinych-zdroju/horoskopy/2012/1225-kdy-jsme-konfrontovani-asem-ktery-neni

      Vymazat