pátek 21. listopadu 2014

Co je novýho.

  • uvědomila jsem si, že žádnej článek o Samhainu nenapíšu, protože bych vám napsala něco, co si můžete najít na jiných místech..webech, knihách... ještě neumím předat ve slovech tu duchovní zkušenost tak, aby vás to obohatilo.. budete si myslet, že plácám nesmysly a to nemám zapotřebí..zatím.. :D
  • možná i vymažu články o pohanství, co jsem napsala, protože jak říkám - necítím z toho nic než jen slova.. a takový ty články být nemaj.
  • začala jsem se zajímat o tzv. "new age movement", což je v podstatě současné pojetí spirituality ALE POZOR! Většina lidí si myslí, že new age je o "sluníčkových" lidech. A většina duchovních učitelů ji i tak prezentuje.  A to je pak jasný, že má k tomu tolik lidí odpor. Taky nemám ráda The Secret a podobný americký kraviny který jsou prezentovaný tak materialisticky až to bolí. Ve skutečnosti to tak ale není. Asi záleží, co si z toho učení odnesete. Není to jenom "soustřeď se na pozitivní myšlenky" - to je možná fáze č.1, ale je to i sakra temná psychologická práce s podvědomím. Každopádně víc vám asi neřeknu - asi jen to, že mně pomáhá znovu objevit sama sebe a pochopit věci kolem nás. Největší vliv z duchovních učitelů má na mě Teal Swan. Pokud si ji vyhledáte a budete mít zájem se něco dozvědět tak VAROVÁNÍ. Nejdřív vám to bude připadat neskutečné, bláznivé, zralé na psychiatrii, konspirační apod. Nebo tak to aspoň připadalo mě. Po půl roce jsem se k ní vrátila a pochopila jsem. Je potřeba trpělivost, zdravé zpochybňování a otevřenost. Nakonec jsou všechny otázky zodpovězeny.
  • myslím, že jsem našla něco, čemu se říká smysl života
  • také mi byla ukázána cesta, kterou se asi v mém životě vydám.. konečně!!! :D já prostě nevěděla, co se životem..a ono to přišlo...neřeknu vám co, páč ještě je to běh na dlouhou trať a chci si ještě vychutnat ten pocit nadšení bez názorů druhých .)
  • stále nekouřím!!! :D Už je to víc než 7 týdnů! Dobrý co? :D <3
  • zjistila jsem, že když nekouřím, tak mi nechutná alkohol..omezila jsem ho na minimum a dělá mi to dobře .)
  • nechci se řadit mezi vegany..pochopila jsem, že škatulkování lidí v jakékoliv podobě se mi příčí..nechci se nikam řadit. Jsem prostě holka co nejí určitý věci a má k tomu dobrej důvod. A to mi stačí. Nikomu se ospravedlňovat nemusím, protože já sama vím, že to, co dělám je pro mě a pro svět v rámci mých dosavadních sil to nejlepší.
  • objevila jsem domácí šampón a kondicionér...na oba vám stačí 3! ingredience dohromady a jedna z nich je voda. Vyrobeno, vyzkoušeno, teď ještě čekám, abych mohla zhodnotit jak dlouho vydrží vlasy umytý ve srovnání se šampónem, pak dám vědět! .)
  • také mám v plánu domácí odličovač (ten už vím jak, ale odskoušený není) a deoš! u toho se ještě musím rozhodnout který návod vyzkouším..
  • mám novýho domácího mazlíčka, jmenuje se ferda, seznamte se. (Byl v salátu z kauflandu, beztak je to ital .) )

  • ztrácím svoji seriálovou deviaci!!! O_O no chápete? Mám postahovaných no minimálně 40 epizod. Měla bych se stydět, že. Ale když já rozvíjím tu spiritualitu, chápete, to pak na to není čas! hahaha
  • no když jsme ještě u tý spirituality...
  • viděla jsem svoji auru - v ten okamžik byla tyrkysovo-žlutá - co to znamená netušim
  • konečně jsem si do života pustila moje průvodce a dostala jsem od nich odpovědi v podobě různých drobných znamení (někdo jim říká andělé - mně se to označení moc nelíbí)
  • takže..není to jenom teorie .) a ta praxe mě strašně uspokojuje a baví..nemám ráda hranice našeho 3D světa..je fajn vědět, vidět a cítit něco víc .)
  • začala jsem do svýho šatníku zařazovat barvy (!!!) jako třeba hodně tmavě modrou, tmavě zelenou... :D :D no vážně.. pro mě je to pokrok .)
  • a zjistila jsem že kokos a pomeranč je ta nejlepší kombinace! (hlavně v koktejlech! - třeba kokosovej sirup s pomerančovým džusem - jsme byly v Aloze no.) 
  • ještě jsem nezačala psát bakalářku
  • ale jsem šťastná
  • :D
  • pac a pusu
  • <3

2 komentáře:

  1. Ahoj,
    prosímtě, jak pracuješ s těmi znameními od průvodců? Já si občas nějakého znamení třeba všimnu, ale nevím jak si ho mám vyložit.. četla jsi na to téma třeba nějakou knihu nebo nějaký text, nebo sis na to přišla sama? Díky za odpověď :)
    Katka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj,
      u mě to bylo jednoduché. Večer před spaním jsem je požádala, aby vstoupili do mého života, protože jsem je ode mě odháněla (jsem odchovaná na křesťanství a všechno, co je s tím spojené jsem nějak podvědomě odstřihla - včetně andělů - kteří mi křesťanství připomínali) a ukázali mi, že jsou se mnou a vedli mě na mé cestě životem. Ráno jsem se probudila a broukala jsem si jednu písničku kterou jsem nemohla dostat z hlavy. A pak mě napadlo, že bych si měla vyhledat text. A ten text mi dával absolutní smysl, bylo to jak kdyby na mě mluvili. :)
      Ale každopádně, pokud dostaneš znamení v jiné podobě, jakékoliv, tak si nedělej starosti s tím, co to znamená. Každý člověk by v tom stejném mohl vidět jiný význam. A tvoji průvodci tě znají, nedali by ti znamení, kterému neporozumíš. Takže když ho dostaneš tak doporučuju se zamyslet nad tím, co to pro tebe znamená a dostaneš odpověď. :)

      Vymazat