úterý 4. listopadu 2014

Co dělat, když se cítíš jak hovno.

Všichni to známe. Ráno vstanem, nic se nám nechce, vypadáme hůř než zombie.
Nevypadáme, jen si tak připadáme.
Ale tomu stejně nevěříme.
Každopádně je stejně jedno, jak doopravdy vypadáme.
Záleží na tom, jak se cítíme.
Když se cítíme dobře, tak najednou i vypadáme dobře.
Kouzlo.

Dneska ráno jsem vstala s tím strašným pocitem. Spala jsem devět hodin a bylo mi to k ho***. Vstala jsem taktak - ještě, že jsem nikam nemusela. Ale venku svítilo slunko a já tam tak hrozně chtěla!


  • otevři okno a dýchej ten vzduch
Je to zázrak. Čerstvej vzduch, pohled do nebes.
Koukej, už ta mrtvola dostává barvu.
.))))))

  • hýbej se

Donuťte se do pohybu. Pusťte si nějakou hudbu a skákejte. I když vám to přijde stupidní. 
Pokud jste moc unavení a nemáte na to sílu, zkuste jógu. Třeba tuhle směšně jednoduchou sestavu, kterou občas dělám na rozproudění/protažení.




  • voda
Vypij sklenici vody. S citrónem nebo bez, to už je jedno. Vlez do koupelny, pusť si teplou vodu a promasíruj si obličej. 

  • úsměv
To zrcadlo není nepřítel. :) Usměj se. 

  • krása
Ať už se maluješ nebo jenom mažeš krémem nebo se profackováváš nebo nevím co tak to udělej. Tak, abys byla spokojená. Zjistíš že máš mastný vlasy a nálada je zas v čudu? Udělej s nima něco neobvyklýho, drdol, cop, nebo cojávim. Cokoliv, co se ti líbí. Neboj se toho. U mě kupodivu zabral strašne jednoduchej "princeznovskej" účes (dík wáz* :D ). A rázem je z nasraný holky nasraná princezna. :D :D :D achjo. Chcete se pobavit žejo. No tak máte to mít... 

přítel nazval tuhle fotku
"tak jak teda, su šmoula nebo ne?" :D


detail

  • dobrá snídaně
Chce to něco, co tě nakopne, ale neunaví. Já měla chleba s burákovým máslem a banánem. K tomu jablko.

  • budiž světlo
Jdi ven. Jen tak na procházku. Prozkoumej lidi. Stromy. Všechno živý. Dušička začíná plesat? 

A pak najednou zjistíš, že všechno je krásný.
Jedinečný.

I ten blbec, co tak krásně otravně hraje na kytaru a kouří ti pod nos když je čas spánku. Nojo. Láska.

Bezpodmínečná láska.

Ke všemu. I k sobě.

Miluj se.

N.

<3


*wáz - přezdívka pro moji best friend; princezna, která je autorkou tohoto účesu, více o ní tady



1 komentář:

  1. Dagův komentář k té fotce je fakt výstižnej :D

    OdpovědětVymazat