pátek 3. října 2014

Příroda umírá

Našla jsem na netu 3 dny starej článek. (sice na idnes, ale podloženej dobrým zdrojem) Za posledních 40 let zmizela polovina zvířat z planety. A to teď nemluvim o těch hospodářských. V přírodě.

Proč?
Kvuli nám.
Kvůli lidem.
Kvůli tomu, že všechno děláme jen proto aby MY jsme se měli dobře. A MY a JÁ. A sobectví. To vládne dnešnímu světu.

Nevím proč jsem poslední dobou moc nepsala. Možná jsem neměla náladu nebo možná jsem byla zhnusená z toho jak se z veganství stává trend. Pak mě to přešlo a byla jsem ráda, protože ať je to trend nebo ne tak to stejně pomůže.

Problém je v tom, že trendy vychází z módy.

Když jsem ten článek četla tak mi krvácela duše. Do teď mám mlhu před očima a to nejen kvůli smutku ale jsem na vás nasraná. Na vás na lidi. I na sebe do určitý míry. Ale na vás, co se ani na minutu nezamyslí na tím jak by se mohli podílet na dobru a jak moc se podílí na zlu.

Další trend kromě veganství je zdraví. Což je krásnej trend. To co mě na tom sere tak je to, že to lidi dělaj jen kvůli sobě. Třeba med je zdravej a moc. A co kdyby tam přece jen byla nějaká souvislost mezi tím, že my včelám bereme živiny,dáváme jim prázdný kalorie a jejich hromadným vymíráním? HM? To už nikoho nenapadne co.

Veganství...to slovo už mi leze na mozek. Je mi tak nesympatický. Hnus. Jen si pod tím představím všechny ty lidi co všechno hrozně řeší ("a chlorella jako teda obsahuje B12?"). Chce se mi z toho fakt zvracet. Ty všechny skupiny na fejsbuku, plný lidí co mají tolik nesmyslů ke sdílení. Jsou tam i skvělý věci to jo, ale ti debilové tam převažujou a já už nemůžu.

Jenže tak jak je to v tý skupině, tak je to i ve světě. Debilové a ignoranti převažujou. A já už nevim co mám dělat...protože sakra... PŘÍRODA UMÍRÁ!

..a oni se nedívají..
..a oni neslyší její pláč..
..hlavně aby byli dobře nažraní..dobře oháknutí..hodně peněz..
ale já přece musím do tý práce jezdit autem ne? KAŽDEJ DEN MUSIM PROSTĚ JEZDIT AUTEM KAMKOLIV JINAK BY SE MI ROZPADL ZADEK KDYBYCH NA NĚM FURT NESEDĚL/A (nemluvim o lidech co fakt musí..)
ECOVER?!!! A to je co prosimtě? Přece to nebudu 3x drhnout. Si koupim tady ten sranec to stojí třicet Ká umyju to a ty chemikálie to prostě vydrhnou za mě né. (pozn. soda s octem taky odvede svou práci)
PŘEMÝŠLET O TOM CO KUPUJU? Ses asi zbláznila né? A to mám myslet na černoušky? A že někde vypalujou pralesy? Kdo jsem abych myslel na celej svět, tak velkej mozek asi nemám né.
DYŤ JE TO ŠECKO HROZNĚ DRAHÝ! ...to víšžejo já budu utrácet majland za nějaký voe eko věci a pak se ani nenažeru v mekáči, tos uhádla teda tsss.

Buď ráda že se máš dobře a nepřemejšlej nad takovýma věcma.

Nedělej si ten život těžší než je.

Bože.

Jsem si myslela, že už ten vztek povolí někde v týhle fázi článku.

Nepovoluje....možná maličko.

Budu se každej den modlit ať lidi myslej i na jiný bytosti než na sebe.
Budu se každej den zamýšlet nad tím, co bych mohla udělat lépe.
A budu se to ze všech svých sil snažit zlepšit.
Vy byste měli také.
Protože jestli asi tak za deset sekund zmáčknete ten křížek tam nahoře vpravo a uložíte si tu informaci, že příroda umírá někam do komůrky v mozku kterou už nikdy nenavštívíte..tak to bude špatný.
Teda jestli to většina lidí tak udělá.
Uvědomte si že pokud ztratíme tento domov tak nebudeme bezdomovci.
Budeme mrtví.

Žádné komentáře:

Okomentovat