sobota 4. října 2014

Cruelty free cosmetics vol.2

Tak jsem se po včerejšku trochu uklidnila. Ale jako pořád to myslím vážně !! :D .)

A téměř po roce vám přináším recenzi na pár produktů které splňují kritéria - vegan a netestovaný.


  • šampon je to skvělej, neoobsahuje Sodium Laureth Sulfate
  • jemná vůně; nebojte se, nebudete vonět jak repelent na komáry, přestože je to levandule (jo, toho jsem se bála)...a kdyby jste neměli rádi levanduli tak jsou dostupné samožřejmně další vůně .)
  • cena: 169,-
  • certifikáty: vegan, HCS, Ecocert
  • koupeno ve zdravce na Lidické v Brně, jinak dostupné na http://www.urtekram.cz/



  • mejkap, někdo potřebuje někdo ne. Já ho používám jen na kruhy pod očima. 
  • má příjemnou texturu i vůni, hodí se na zakrytí jemných barevných nesrovnalostí, pokud si chcete z obličeje udělat masku, nebo prostě zakrýt akné větších rozměrů atd., tak ho nedoporučuju, pro zdravou pleť je však super
  • cena: 99,-
  • cetrifikáty: vegan a natrue
  • dostupné v DM drogeriích



  • zubní pasta vicco je bylinková pasta bez fluoru
  • je vyrobena v indii; nejspíš není certifikovaná, ale má na sobě napsáno "netestováno na zvířatech", "vegan", "ecological"
  • je příjemná, jemně pálí; pění, ale ne tolik jako normální pasta - tak akorát
  • cena: 99,-; na internetu levnější, ale s poštou to vyjde na stejno
  • koupila jsem ji ve zdravé výživě na české v Brně, jinak se dá sehnat i online



  • odličovač; cenou a strukturou asi zatím nejlepší
  • není to "vodička", ale pěna
  • když se nedostane přímo do oka tak nepálí; odličuje dobře
  • cena kolem 70ti korun
  • certifikáty vegan a natrue
  • dostupné v DM drogerii



  • zubní pasta bez fluoru;
  • poměr cena/kvalita/chuť mě moc neuchvátil
  • není vůbec pálivá a to u past nemám ráda, protože jsem ještě nenašla ústní vodu bez fluoru (chcu taky vonět né .) ); moc nepění
  • cena: 129,-
  • certifikáty: vegan a natrue
  • dostupné všude možně, já ji koupila v DM




  • á můj oblíbenec, díky tomuto zázraku už nepoužívám krém na obličej ani kondicionér, kokosák tyhle funce převzal .)
  • je to za studena lisovaný bio panenský kokosový olej značky purity vision
  • koupíte v DM
  • cena podle balení od 60 do 200 (asi? já si to velký balení nikdy nekupovala) Kč
  • ps: pokud budete používat jakékoliv oleje místo kondicionéru tak opravdu v malém množství! Jinak ty vlasy můžete umývat jak chcete, ale bez nánosu šampónu olej smýt nejde..



  • ať žije deodorant bez sloučenin hliníku, které tak škodí naší kůži!
  • pěkně voní po mentolu
  • vydrží i celý den když zrovna nelítáte, ale vzhledem k tomu že člověk často spěchá, tak bych doporučovala používat 2x denně..jen pro jistotu .) (za to zdraví to stojí, né? .) )
  • cena: 199,-
  • certifikáty: vegan, HCS, Ecocert
  • já ho koupila s šampónem ve zdravé výživě na lidické v Brně, jinak je dostupný tu http://www.urtekram.cz/

Závěrem bych chtěla říct, že moje povědomí o kosmetice se zase posouvá výše a jak jste si mohli všimnout, začínám vyhledávat nejen netestovanou a vegan, ale i tu zdravou. 
Přemýšlela jsem o tom, že se časem pustím i do výroby domácí kosmetiky, ale to jen v případě, pokud nenahradím všechno jednodruhovými věcmi .) Každopádně o všechno se s vámi podělím, nebojte.
Třeba za rok skončím s pár olejíčky a citrónem místo deoše, kdo ví :D .)
Tak pac a pusu

Pečujte o sebe! 

N. 


Žádné komentáře:

Okomentovat