pondělí 12. května 2014

Palačinky s banánovým tofu tvarohem

Nemám ráda tofu natural. Fakt ne. Ale objevila jsem pár způsobů, jak z něj vytvořit lahodný věci. Jedna z nich je tento banánový tvaroh. Původně jsem tam chtěla dát pravou vanilku (měla jsem z Madagaskaru doveženou), ale pak jsem zjistila, že i vanilkový lusk se může zkazit když je v plastovým sáčku. !!! achjo. Tak si aspoň užijte tento recept.



Suroviny (na 9 palačinek):
...hrnek má asi 250 ml...

hrnek a půl hladké mouky
2 hrnky mléka (já měla sójovorýžové alnatura)
polévkovou lžíci vanilkového pudinku
čtvrt hrnku oleje
dvě špetky soli
polévkovou lžíci třtinového cukru
+olej na smažení

Tvaroh
jedno tofu (měla jsem asi 250g z větnamské tržnice - chutná fakt po sójovým mlíku, bez takový tý hnusný pachutě a stojí jen 15 Kč .) )
banán
lžičku vanilkového pudinku (nebo vanilky nebo vanilkového cukru)
lžičku třtinového cukru
asi půl deci mléka (zase sójovorýžové)
štáva z půlky citrónu

+na ozdobu banán a oříšky

Ingredience na palačinky smícháme a vytvoříme těsto, správná konzistence je taková táhnoucí, ne moc tuhá a ne moc řídká (kdyby jste náhodou nikdy nedělali palačinky :D ). Jemně si před každou palačinkou vymažeme pánev olejem pomocí štětce a nebo pomocí ubrousku, jak to dělají lidé jako já, co nemají doma štětec. Vyhazujeme do vzduchu.

Ingredience na tvaroh všechny rozmixujeme (nejlíp to jde asi tyčovým mixérem, ve stolním by se přichytával moc na stěny).

Namažeme palačinky, navrstvíme, ozdobíme banánem a oříšky. Pochutnáváme si.

ňamňam

N. .)

3 komentáře:

  1. ja tofu natural mixujem najradčej s mrazenymi malinami, jahodami ..:) mňamka...

    OdpovědětVymazat
  2. Tofu tvaroh mě láká už dlouho, ale nějak mi umřel tyčový mixér, tak si musím počkat na nový. :D
    Bílé tofu fajn ve formě falešných míchaných vajíček. Včera jsme je se sestrou zkusily z jemně uzeného a to bylo naprosto dokonalé.

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadá to dokonale! Tofu natural mám nejradši ve sladkých provedeních :)

    OdpovědětVymazat