čtvrtek 8. května 2014

Cizrna na paprice

Tenhle recept zajisté najdete na spoustě stránkách. Můj je jedinečný v tom, že v něm nejsou žádné fancy stuff (jak byste to řekli česky?). Neměla jsem doma ani tahini, ani sójovou omáčku, ani sójovou smetanu, ani vývar, dokonce ani pórek :D a dávat tam citrón se mi příčilo. Výsledkem je jednoduchá ale stále výborná cizrna na paprice bez věcí co by tam měly být a s pár věcma navíc.



Suroviny (2 porce):
plechovka cizrny
2 velké mrkve
2 jarní cibulky
lžíce sladké papriky
olivový olej
jedna velká cibule
asi deci sójového mléka
vegeta (zdravá verze)
sůl

jako přílohu jsem použila jasmínovou rýži

Na olivovém oleji lehce osmahneme najemno nakrájenou cibuli, zamícháme sladkou papriku (krátce - aby nezhořkla), přídáme půl plechovky cizrny a zalejeme vodou (ne moc a ne málo). Okořeníme vegetou. Necháme chvilku povařit. Rozmixujeme tyčovým mixérem. Přidáme mrkev, zbytek cizrny (klidně i s vodou z plechovky), deci mléka a necháme tak 5 minut bublat na jemném plamínku. Nakonec vmícháme jarní cibulku a dosolíme podle chuti. 

ňomiňom dobrou chuť! .))

N.

3 komentáře:

  1. Vypadá to nádherně! Cizrna na paprice se dost rozjela na netu a člověk to má hned těžší, protože neví, jaký recept vyzkoušet dřív :D

    OdpovědětVymazat
  2. Dala bych si hned. Znovu jsem našla lásku k cizrně. :D

    OdpovědětVymazat