neděle 27. dubna 2014

April failure

Moře času.
Za ten měsíc, možná víc (?), co jsem tu o sobě nenapsala ani čárku se stalo strašně moc věcí. A já ani nevím proč jsem nepsala.
Něco mě táhne ke dnu.
Nejhorší na tom je, že já se ani nesnažím vyškrabat z tý jámy ven.

Momentálně moje tělo pomalu opouští střevní chřipka. Oficiálně ji pasuji na nejhorší nemoc, co jsem kdy zažila. Pravda, moc jsem jich nezažila. Jsem proti práškům, vážně jo. Ale v ten moment když máš pocit, že ti nekdo vrazí ruku pod hrudník a mačká ti žaludek (jak je to v těch filmech se srdcem ne..), jsem myslela že umřu fakt. Tak jsem nasadila kůru. (To jsem ještě neměla teplotu.) Kvasinky na to, aby bojovali s těma vetřelcama, co tam jsou, dietu, čajíčky a aktivní uhlí. O pár hodin později mě zasáhla teplota, kterou jsem neměla léta. 39,3. To už jsem myslela, že úplně umírám. No tak jsem proti své vůli vzala několik paralenů, žejo. Ti hajzlové se neuráčili zabrat, tak jsem se sebrala do koupelny, že si udělám studenej zábal jak se to dělá malejm děckám, no a to jsem myslela že už úplně vyskočím z kůže. Nakonec po dni tortúry pomohlo ten paralen rozdrtit a dát si octovej zábal na nohy a na ruce (ocet s vodou samozřejmě), to jen kdyby vás to někdy potkalo.
K mýmu úžasnýmu štěstí jsem si pak jen tak zkoumala, co to vlastně beru a co to je vlastně za nemoc. Tak jsem zjistila, že ty kvasinky jsou obalený v želatině s laktózou a aktivní uhlí je to stejný jak živočišný uhlí a to se prosím vyrábí spalováním kostí. Vegan forever. No nic, hlavně že žiju.

Den před tím než jsem dostala tuhle úžasnou nemoc jsem v trolejbuse nechala moji oblíbenou bundu. Samozřejmě se po ní slehla zem. Během 15ti minut co jsem ji tam nechala (z toho měl řidič 10 minut přestávku), ji nějakej idiot šlohnul.

1.4. jsem se rozhodla že si udělám tzv. 30 day dream life challenge, která zahrnovala zdravý jídlo, cvičení, přípravu do školy, omezení alkoholu, cigaret a tak dále a tak dále. Spoustu kolonek v tabulce. Myslíte, že jsem ji dodržela? Připravila jsem si první den tabulku na 15 dní a po těch 15ti dnech jsem prostě a jednoduše skončila protože se mi nechtělo kreslit další tabulku. A to není to nejlepší. Když jsem si vzala do ruky tabulku za těch patnáct dní, tak jsem zjistila, že jsem se vlastně snažila tak těch prvních 5. Ty ostatní dny byly jen záznamy o mým životě, žádná snaha zlepšení. Fail.

Byla jsem na medvědím česneku. Les je naprosto úžasnej, můj chrám, moje božstvo. Natrhala jsem ho tak igelitku, přišla jsem domů a žjistila jsem, že vlastně vůbec nevím co s ním budu dělat. Pesta se rychle kazí, napadl mě špenát. Jedno pesto jsem přece jen udělala, chtěla jsem vám ho vyfotit a celej ten zážitek nějak hezky sepsat ale nějak se mi prostě nechtělo. (!!!) Pak jsem zjistila, že ani tak dobrý není... takže mám v mrazáku 4 sáčky nasekanýho medvědího česneku a nemám ponětí, co s ním budu dělat.

JÓ, taky jsem dělala pampeliškovej med. Skončila jsem s popáleným rukama a centimetrovou vrstvou medu na sporáku. Med nechutná po pampeliškách ale spíš po třtinovým cukru. jakokdybytohodoprdelenebylomálo Ten jsem vám taky samozřejmě chtěla vyfotit a všechno pěkně sepsat, jenže jsem nebyla schopná zajít do galanterie pro nějakou pěknou látku a stužku na sklenice, tak jsem ho radši nevyfotila vůbec, že.

O škole radši ani nemluvím. Potřebovala bych někde nabrat hromadu síly a rychle se do ní pustit. Za chvílu bude zkouškový a bude to peklo, když do tý doby nebudu nic dělat. Moc dobře to vím, ale to je jak kdybych měla na auře přisátou nějakou potvoru, která by mi všechno znechucovala a nutila mě nic nedělat.


naše bejby <3

D. mě strašne rád fotí, když se maluju :D

...vůbec si neuvědomuju, že jsem kočka...

úžasnej salát - listy (polníček, rukola, řeřicha, kadeřavej řeckej) + pomeranč + konopný semínko + šťáva z citrónu + pampeliškovej med

smoothie z banánu, špenátu a už nevím...myslím že jablka...

<3

A co se stalo dobrýho za tento měsíc?
  • konečně mám mixér.. sice ruční třístovkovej ale je to miláček, lepší než nic
  • získali jsme úžasnou velkou knihovnu expedit z ikei a nemuseli jsme za to zaplatit ani korunu :D 
  • vzhledem k předešlýmu bodu už mám opravdu všechny věci z domu přestěhovaný do bytu, jupí :)
  • byla jsem 2x v lese
  • objevila jsem, že když nemám kondicionér, stačí olivovej olej
  • slivovicou jde taky odlakovat (samozřejmě že je to škoda, ale když musíš tak musíš), to se pojí s tím, že jsem konečně po několika měsících dostala chuť si nalakovat nehty (hrozně mě to nebaví, ale hrozně se mi to líbí)
  • poprvé jsem v rukách držela malinkatý miminko (dcera od sestřenky)
  • našla jsem si práááci ! ...servírka... ehm. Ale není to špatný. Teď mě ještě nesmí vyhodit kvůli mým zameškaným směnám, kvůli té hnusné nemoci.
  • právě jsem snědla plechovku kukuřice a... nebolí mě břicho! To znamená, že už se snad můžu pomalu navrátit k normálnímu stravování. Juchů
Jdu se pokusit zabít to stvoření co mi sedí za krkem a bere sílu do života.

Tak čáu.

N.

6 komentářů:

  1. Pampeliškovej med mám už taky vyroben, a stejně jako ty nemám látku a asi ani mít nebudu :D. To s tím česnekem je zajímavý, ale stejnak ho pudu zkusit natrhat, jen si vezmu trochu míň, abych neměla pak problém jako ty.
    Btw jsou to linky od Barry M? Jestli jo, jaké jsou?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo jsou, nedám na ně dopustit, jsou skvělý. Jen ta fixa je tlustčí než normálně, ale za dva dny si na to zvykneš. :)

      Vymazat
    2. Super jdu objednávat. Já si koupila od Alverde, ale akorát se vždycky naštvu když se pokusím s něma namalovat :D

      Vymazat
  2. Nakopat!!! Vždycky, když mám takovýhle nijakýnahovnodny, mám pocit, že jediný, co potřebuju, je nakopat. Tak ti posílám kopnutí. :D
    Máš krásnou kočku♥ a krásný povlečení! :3
    Salátek bych si dala. Oblíbila jsem si takové kombinace, párkrát jsem takový měla v restauraci - jako zálivka rýžový ocet a datlový sirup. Dokonalost.
    Ruční mixér bych potřebovala, rozbila jsem ten domácí i půjčenej od babičky. :D Ale stolní máme (kromě toho starého oranžového stoletého) za pár stovek z Lidlu a i po té době a častému používání funguje naprosto skvěle. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Takovej kočičák! Frajer nebo frajerka? Opravdu krásná kočka, miluju kočky :) :D Já dělám taky brigádu jako servírka :) už třetím rokem :D a pampeliškový med jsem taky dělala :) a taky ho nemám nafocený ještě furt :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Frajer! :D (Mourek - jak originální, jediná moje výmluva je, že jsem ho pojmenovávala před 13ti lety :D)

      Vymazat