středa 12. března 2014

Worship the sun ...

Sedím v kampusu a čumím na ty šedý dveře od ženskýho záchodu. Ještě před půl hodinou jsem vymýšlela jak se odsud dostat ven bez toho, abych musela jít deset minut chodbou.
Vzdala jsem to.
Sedím mezi ústavem RECETOXU (centrum pro výzkum toxických látek v prostředí) a za mnou je ústav tuším molekulární biologie. Je to tady hrozně velký. Sedím tady proto, protože čekám na Imunotoxikologii která mi začne ve tři. Nechce se mi tu čekat. Vůbec. Je to docela těžkej předmět. Byli na něm hlavně starší lidi (myslím tím i moudřejší :D ) a já se tam vůbec necítila dobře. Hold už se ho nezbavím. Začal o dva týdny později tak už si ho nemůžu zrušit.
Achjo.

Aspoň že to slunko na mě svítí. I když nejradši bych šla ven. Pojďte někdo se mnou ven!

Opravdu začínám uvažovat, že půjdu pryč...

Je tam tak krásně! A já ... JÁ! jsem si po sto letech vzala šaty. A tvrdnu ve škole. (Nerada nosím šaty páč jsem moc vysoká a mám pocit že se mi hrozně lehce zvedá ta sukně...)

První sluneční dny. Moc se neraduj. O víkendu bude zas hnusně.

V pátek, 7.3., jsem dělala u mě doma (myslím tím tam kde jsem dřív bydlela s mámou - byla teď na týden pryč tak jsme s přítelem hlídali .)) ) ladies night. To je taková ta noc, kdy se všechny sejdem, já uvařím dobroty a pijem všechno možný. Bylo to fajn. A druhej den mi bylo hrozně špatně.

sójové plátky v hořčičné marinádě


zleva: chléb, zeleninové chipsy, hummus se zelneninou,
 jogurtový dip, vitamínová voda

Chléb jsem dělala ze směsi do pekárny.

Zeleninové chipsy: nakrájet celer, řepu a mrkev na tenké plátky, potřít plech olejem, vyskládat a péct.

Hummus je podle receptu na soucitne.cz.

A jogurtový dip: smícháme dva jogurty joya s 2/3 sáčku "česnek a bylinky" na dipy. (Našla jsem u koření.) Je to jeden z mých nejlepších výtvorů. A tak jednoduchej! 

Klasické focení v koupelně... nevím kde jsou všichni ostatní ?!
Zleva: Týna, Já a Lucie

Terezka má novou aplikaci, že... :D
Myslím že ten panther jsem já, králík je Lucka a vlk je terka,
ale ruku do ohně bych za to nedala :D

To ten čas moc neuběhl...ještě hodinu a deset minut...

Kašlu na to, jdu domů... Na co jsou učebnice... 

A vy se hlavně učte! Pšt.

Pa <3


3 komentáře:

  1. A very interesting and nice blog.
    Greetings from Portugal

    Paulo Gonçalves
    http://viajaredescobrir.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Taky nemám ráda šaty, minulé léto jsem si jedny pořídila po několika letech, bylo těžké si na ně pak zvyknout. :D
    U nás byla taková veganská "žračka" v sobotu. :3

    OdpovědětVymazat
  3. á, tak na ten jogurtový dip se zeleninou jsem dostala chuť :) a máš pravdu, od čeho jsou učebnice - jen doufám, že o zkouškovém na to nebudu nadávat :/ :D

    OdpovědětVymazat