úterý 25. března 2014

Mrkvový kuskus

Já tohle jídlo prostě miluju. Jím ho bezmála tak třikrát týdně :D Je to výborné a hotové za 10 minut! :)



Suroviny (2 porce)
asi 250g kuskusu
2 větší mrkve
půl konzervy kukuřice
půl uzenýho tofu
hrst arašísů
půl cibule
olivový olej
sůl

Do hrnce si dáme kuskus, trochu ho osolíme, kápneme trochu oliváče a dáme vařit vodu v konvici. Mezi tím si na olivovém oleji do zlatova osmažíme cibulku, tofu a arašídy. Poté přidáme nastrouhanou mrkev a kukuřici, zmírníme oheň a přikryjeme pokličkou. Necháme asi 5 minut dusit. Zalijeme kuskus vařící vodou asi prst nad a necháme nabobtnat. Pokud je potřeba, vody přilejeme. Po pěti minutách můžeme dosolit mrkev a smícháme s hotovým kuskusem.

Dobrou chuť! :)

N.

3 komentáře:

  1. Vypadá a zní úžasně, to vážně musím uznat! Kuskus mám taky moc ráda, mít ho, ihned se na ten recept vrhnu.:/ Bez tofu teda no. Já ráda jen čistě se zeleninou. S těmi arašídy mě to vůbec nenapadlo, taky to zkusím:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Kuskus mám moc ráda, dělala jsem si ho zrovna včera. :) I když si ho dělám po svém.

    OdpovědětVymazat
  3. Kuskus moc nejedu, ale mrkve teď máme doma 4 kila, tak se inspiruji. Díky. :)

    OdpovědětVymazat