sobota 15. března 2014

fotky a bláboly

Ráno jsem si projížděla veganský recepty přes Finding Vegan na FB. A musím říct, že jsem dostala hlad. Prohrabala jsem se lednící i spížkou. Jsou tam toho hromady, ale mě prostě nic nenapadá. Jenom takový ty věci, co jím skoro každej den.
Nechci furt jíst to stejný.

Achjo. Včera jsem měla strašnou depku. Začlo to tím, že se mi nepodařilo ukořistit lístky na výstavu + autogramiádu Tima Burtona. To jsem byla fakt naštvaná, když mě ticketpro odhlásilo při mačkání na tlačítko zaplatit. GRRRRR A potom už ani nevím, jen vím, že to gradovalo a já pak šla ven. Bylo tak krásně, že mi to rázem vykouzlilo úsměv na tváři. Mám další položku do seznamu co mě činí šťastnou - když svítí sluníčko. :) Už bylo na čase, abych to zjistila. Za mlada jsem moc nechodila na slunko... opálenej emař, kdo to kdy viděl, že. :D Sice mám stále ráda svoji bledou pleť, ale pár paprsků denně vůbec neuškodí.

S přítelem jsme se přestěhovali. Stejnej byt, jinej pokoj. Mnohem větší pokoj. Kráááásnej pokoj. S obloukem místo jednoho rohu. Zamilovala jsem se. Hned jsem si sem přivezla můj krásnej černej stůl. Konečně je tu něco moje. Do včerejška jsem tu měla jen šatní tyč z ikei. Taky černou. Co s tím furt mám, že?! Taky to nechápu. Asi nemoc.

Po zkontrolování mýho bankovního účtu a té skutečnosti, že mi peníze přišly teprve před týdnem, jsem se zhrozila a zjistila jsem, že si prostě musím najít práci. Ale docela by mě zajímalo, kdo mě zaměstná na jednou nebo dvakrát týdně. Můžu jít zas do casina, to jo. Ale tam nechci. Ten noční život a obrácený biologický hodiny mě dost odrovnávaly. Vždyť já ani skoro nevím, jak se píše životopis! Nikdy jsem to nemusela dělat, práce vždycky přišla za mnou. Asi jsem konečně spadla do reality.
Realita je nudná.

Tady jsou nějaký fotky, co se mi nahromadili. Některý jsou až z vánoc, jiný jsou focený před týdnem, takže mišmaš. A já si přestanu stěžovat a půjdu si najít šablonu na životopis. XOXO



část vánočního dárku pro každýho z rodiny .)))


vánočka z vegan fighteru


hrachovka s cibulkou a sójovým párkem


nákup z patizonu - neroztomilejší obchudek s ovocem a zeleninou


já v kuchyni připravující sushi


sushi s okurkou a avokádem


Mourek čumící pod stolem


nemůžu uvěřit, že jsem v týhle malý krásný brněnský uličce byla poprvé

v lužánkách čumící na kytky

v lužánkách culící se na mistra Dé <3


N.

4 komentáře:

  1. Černá nemoc. :D Neboj, taky ji mám.
    Ty balzámy na rty mě hrozně lákají, zatím jsem žádný neměla.. jaká je fajn příchuť? :)
    Uh, nevím, nad čím tady slintat jako první. :3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nejlepší je asi pistáciová, koupila jsem ji příteli a pořád mu ji kradu :D

      Vymazat
  2. krásný fotky :)
    a ta brněnská ulička mi je sice povědomá, ale na to, že jsem z Brna si nejsem jistá, kde přesně to je :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju :)
      je to zdruhé srany lužánek, takový propojení mezi lužánkama a blackwoodem...jmenuje se ulice schodová :)

      Vymazat