pondělí 10. února 2014

Růžová polévka aneb krém z řepy

Ahojte, žiju, ale o tom jindy. .)) Teď se vrhněme na polévku divné barvy. Je to recept mojí sestřenky a původně to měl být boršč, ale já mám takovou hroznou úchylku mixovat všechny zeleninový polévky. Vypadá to líp. :D A chutná to líp. Aspoň mně.



Budeme potřebovat:
mrkev
řepu
hlávkové zelí
brambory
cibuli
rajský protlak
olivový olej
bobkový list
citrón 
sůl

(+to bílý je ovesná smetana)

Přesný množství mi neprozradila. Prej "prostě od oka". Osmažíme cibulku na oleji, přidáme rajský protlak a zalijeme vodou. Až začne vařit, přidáme všechnu zeleninu a bobkový list. Vaříme do změknutí. Ochutíme citrónem a solí. Můžeme rozmixovat. (Aspoň pro tu krásnou barvu.) 

Dobrou chuť! .))

4 komentáře:

  1. Mně se nechce vařit, ale ta barva je tak krásná, jedna z mých nejoblíbenějších, že se snad překonám :D .. na instagramu se to bude vyjímat ne :D

    OdpovědětVymazat