středa 8. ledna 2014

photos, my "strong" will and the other stuff

Helou bičiz !

Našla jsem v počítači pár starých fotek z lužánek (pro nebrňáky - jeden z velkých parků tady v Brně). Fotil to můj přítel. Dřív byl foťák tak trochu jeho milenka. Teď už je to jenom jeho kámoš.


v moří lístečků


lalala :D


odraz stromu ve vodě 


making the connection <3


co se mi tak asi honí hlavou? vymyslete někdo popisek :D


love is everywhere



to je on! mého srdce šampion! Jiná fotka se mu nelíbila.
Teda jako nic neříkal, ale tvářil se divně.
Asi nečekal ode mě umělecký fotky když leze z keřa a tak. :D
Abych ho nepohoršila, dávám sem fotku o které nemůže říct, že mu to nesluší.
No ne? .))) <3

Moje silná vůle..co to asi může být.
.
.
.
5.1. - 0 cigaret
6.1. - 0 cigaret
7.1. - . . . . . . . tři no.
8.1. - zatím žádná, budeme doufat, že tu vůli ještě odněkaď vyhrabu. .)

...and the other stuff...
popravdě, tohle jsem napsala do názvu jen proto, že photos and strong will mě přišlo divný, ale když už jsme u toho...
  • odrážky jsou moje oblíbená věc
  • učím se na zkoušku, kterou když letos nedám tak letím - tvrdá pravda
  • ale já ji dám .))
  • blbá chemie
  • zjistila jsem, že vlastně vařím jen dva druhy jídel pořád dokola
  • lustěninu (hrách nebo čočku) se sójovým chilli párkem, kyselým okurkem a chlebem
  • a směsi zeleninový s obilovinou, který fakt miluju (rýže, bulgur nebo kuskus smícháme s.... na pánvičce opražíme cibulku, uzený tofu a nějaký ořechy. hodíme na to spoustu mrkve a různou zeleninu (kukuřici, hrášek, můžem i brokolici či květák ALE hlavně tu mrkev!!), podlijeme tamari nebo kapkou oliváče, tři minutky dusíme a smícháme s obilovinou. Nejlepší ever. Začínám mít hlad.
  • a kromě těch dvou jídel jím furt tousty s něčím - to není úplně zdravá hitparáda. 
  • nebo salát 
  • nebo ovoce
  • ale hlavně ty tousty. s rajčetem třeba.
  • je poznat že mám hlad? :D
  • achjo, ještě jsem nesnídala
  • tak já jdu
  • budu vás nadále zahlcovat podrobnostma o mým životě
  • s tím se nedá nic dělat
  • peace and love
  • N. *
ps: stáhněte si seriál "don't trust the bitch in the apartment 23" , škoda že má jen dvě řady... k jídlu je to parádní, musíte si dávat pozor, abyste se nezadusili. :D .))

13 komentářů:

  1. Ta druhá fotka mě zaujala, ten výraz mi připomíná mě, když se musím fotit, ale nechce se mi a snažím se tvářit pěkně. Sluší ti to. A příteli taky!:D

    OdpovědětVymazat
  2. Don't trust the bitch in the apartment 23 jsem sledovala asi před půl rokem, celkem dobrý. :D
    S cigaretama se drž! Já je kdysi zapomněla u kamarádky a pak si další prostě nekoupila. :D

    OdpovědětVymazat
  3. Já mam chut na ty tvý tortilly!.))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak si je udělej, je tu recept :D .))

      Vymazat
  4. jsi moc pěkný děvče (: ... a přítel taky švihák :D

    OdpovědětVymazat
  5. s těma cigaretama ti fandím ... moje přítelkyně taky čadí jednu za druhou a v pokoji je to jak v Avalonu .. ale i tak ... nepřestávám ji milovat ! <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. mrcho! :D náhodou, už je to lepčí :P

      Vymazat
  6. Ahoj, kde prosím tě stahuješ tu mrchu od vedle? Jinak pěkné fotky :) E.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já myslím, že jsem ji stahovala na uložto ale už to nevím jistě..

      Vymazat