neděle 5. ledna 2014

News, goals and memories

Abyste si nemysleli, že jsem umřela, tak už sem radši něco napíšu.
Za ten skoro měsíc, co jsem nepřispívala se stalo MOC věcí.

Jak víte, začla jsem veganit na 100%. Do teď jsem to dokázala udržet bez větších prohřešků. Go, go me! :D 

Už asi týden přemýšlím vážně o tom, že přestanu kouřit. Já vím, že jsem tady o tom psala tak před půl rokem nebo kdy, ale z toho nějak sešlo. Věc se má tak, že začínám cítít, jak si tělo stěžuje. Tehdy jsem to moc necítila. Teda  nevím jestli je to tím, ale každopádně i kdyby nebylo, tak to chci hodně omezit nebo když to půjde tak přestat úplně. Uvědomila jsem si to, když jsem byla s Janet v café Placzek, kde se nekouří a já jsem neměla potřebu si zapálit. To byl přesně ten okamžik, kdy jsem si řekla - dokážu to bez toho!

Pamatujete jak jsem slibovala, že vám někdy ukážu můj uklizenej pokoj? Tak to už se asi nestane. Protože... wait for it .... jsem se přestěhovala! lalala! :D Bydlím s přítelem, předevčírem jsem dostala vlastní klíče hečpeč. Je to studentskej byt, je nás tu hodně. Ale my dva máme krásnej velkej pokoj pro sebe. Ještě to tu není úplně podle našich představ, ale krůček po krůčku. <3

Mimochodem Silvestr byl hroznej. Strašně ALE strašně! jsem se opila. Moc si toho nepamatuju. Jen něco málo jak objímám záchod, brečím a radikálně přesvědčuju někoho o veganství. :D Ještě něco málo z toho jak ležím obličejem k zemi a nekontrolovatelně se směju. GOD. Půlka lidí, co byla na tý párty jsem vůbec neznala (bylo to v bytě přítelkyně od kámoše od mýho přítele), takový ti rádoby cool. Hipsteři a podobně. Každopádně to byl stejně trapas, protože jsem do nich něco v tý opilosti hustila a ráno když jsem se probudila, že teda odcházíme, tak si o mě něco šuškali a já neměla vůbec páru o co jde. Takže hrůza. Noční můra. Doteď přemýšlím, co jsem tam jako prováděla. :D

Kdybych měla shrnout rok 2013 tak to udělám asi nějak takto.

  • Nevzpomínám si na nic tak úchvatnýho co se mi v tomto roce stalo. Snad jen to, že jsem se z vegetariánství dostala o level výš. Což je super. :)
  • Úspěšně jsem pokračovala na hraně mého vzdělání a udělala si mezi spolužáky pár dobrých kamarádů.
  • Skončila jsem s prací za pokerovým stolem, což není úplně výhra, ale na druhou stranu jsem už zas normální a neježím se při prvním paprsku Slunce.
  • Uvědomila jsem si, že mi osud nadělil toho nejlepšího přítele, kterýho bych si mohla přát. 
  • Přestěhovala jsem se z krásnýho domu do hlučnýho a zaneřáděnýho studenstkýho bytu. Lucky me. :D Ale vážně, lucky me. .))
  • Strávila jsem několik hodin u přiblblých seriálů. Jako každej rok.
  • Naučila jsem se vařit. A to mi je prosím 21 let. hahaha (před tím jsem uměla...no..těstoviny.)

Co plánuju do roku 2014?
  • Naučit se líp vařit.
  • Chodit víc na procházky ať nevypadám jak mrtvola.
  • Nějaký cvičení by se taky hodilo. (Jsem teď četla, že všichni kdo přestali kouřit tak nabrali několik kilo. aaaaaaaaaaaaaaaaa!)
  • Omezit paření. (Do toho počítám i opíjení se doma u filmů s plným popelníkem.)
  • A ten nejdůležitější bod: projít do čtvrtýho semestru.

Tak. To bychom měli. A já bych měla jít. Abych splnila ten poslední bod. nesnášim učení grrrrr 

xoxo

ps: Jo a taky jsem zjistila, že kdykoliv když jsem naštvvaná tak řeknu fakin bič a vůbec to nedává smysl.

<3

pps (5 minut po vypuštění článku): zapoměla jsem na to nejnejdůležitější!!! V roce 2013 jsem založila tenhle blog! :D lalalala la .)))

4 komentáře:

  1. Já se vždycky, ale vždycky tááák strašně směju! :D :D :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je dobře :D .. ale wáz, kdybys tam byla se mnou... smála by ses ještě víc... :D to byl totální konec.

      Vymazat
  2. Ha, to opití moc dobře znám :D

    OdpovědětVymazat
  3. Taky jsem v minulém roce postoupila o level výš, k veganství. :3
    A taky jsem si uvědomila, že mám nejlepšího přítele. :D

    OdpovědětVymazat