pondělí 9. prosince 2013

random out of random

náhodné z náhodných aneb nemám vůbec čas tak aspoň pár fotek .)

letní brambůrková

pařím si a netuším, že mě někdo zvěčňuje

nějakej kuskus s rajčatovou omáčkou a veganlinem

dýňovej muffin politej agávovým sirupem mňam

pohled do zahrady ze zahrady asi v měsíci říjnu

nožičku já rád

! někdo mě pozoruje !
  • hezký svátky
  • nejrychlejší zkouškový
  • ještě rychlejší zkouškový
  • víc probuzení od našich mazlíčků
  • i těch dalších "mazlíčků"
  • hodně nápadů a zdaru při pečení rostlinnýho cukroví (snad něco přidám někdy možná ... )
  • a tak.
pac a pusu
N.

5 komentářů:

  1. Boží kočičák. :3
    Jo, s tím rostlinným cukrovím... mám strach, co mi z toho vzejde. :D

    OdpovědětVymazat
  2. skvělý fotky! a hlavně ta kočička!! :D :)

    OdpovědětVymazat
  3. Chybí mi letní fotky :( jsi krásná!

    OdpovědětVymazat
  4. Hrozně ti to sluší! A kuskus,mnam!

    OdpovědětVymazat