sobota 14. prosince 2013

No more eggs

Mezitím jak jsem přemýšlela nad článkem Veganství - část druhá:fakta a filmem Forks over knives, který opravdu doporučuji shlédnout (dnes viděno podruhé po dvou letech) jsem dospěla k závěru, že musím jít dál.

Můj vývoj byl pozastaven asi půl roku. Bez masa, bez mléčných výrobků, bez vejcí z velkochovu. Ale stále s vejci od mého dědečka, který chová slepice. 

Uvědomila jsem si, že takhle "možnost" (tak nějak se vyhýbám přemýšlení na tím, že by moje prarodiče jednou mohli odejít..) tu nebude věčně.. 

Také jsem si všimla, že mamka uskladňuje v lednici vajíčka s podivným razítkem a podivně čisté... když jsem se jí zeptala co to má být, odpověděla že to jsou vejce z farmy od nějaké paní. No pardón, ale od kdy se vajíčka ze soukromých vesnických malochovů musí razítkovat? Abych se vyhla dohadování za jakých podmínek to vejce vzniklo, tak jsem si řekla dost. Už jsem si jich užila až až. Už jsem připravená. Je čas jít dál. 

Nechápejte mě špatně. Většinu času trávím stejně s přítelem na bytě. Mamka mi vaří jen občas když se přijedu ukázat domů. Ale stejně.. vejce z velkochovů prostě ne. Měla bych černý svědomí. A poslední dobou jsem i těch od dědy měla tak málo (zhruba tak 1-2 týdně), že pro mě právě v tento čas bude nejjednodužší se od této potraviny odtrhnout.

Mám ze sebe radost.
Ne, vážně. :D
Jsem ráda, že jsem konečně dospěla do bodu, kdy se jich dokážu dobrovolně vzdát. Tím se potvrdila moje teorie, že člověk se stále posouvá dopředu. Dřív nebo později dosáhneme vrcholu ať už je jakýkoliv.
A pište si. Tohle není můj vrchol. ;)

Už se nemusím bát, že na mě přijdu tihle... hahaha



Vegan power! YOHOHO


xoxo
N.

2 komentáře:

  1. To je jenom dobře!
    Já se nikdy na ty "domácí" vajíčka nechytla, i když mi babička říkala, jak jsou od ní v poho.. Prostě buď všechno nebo nic. :D

    OdpovědětVymazat
  2. Výborně! Každý krok se musí ocenit! :) Já mam už poslední slabost a to je med - jim ho pouze, když jsem nemocná, protože mi při nachlazení opravdu pomáhá (samozřejmě od známého včelaře, v obchodě beztak prodávají jen cukr :D ), ale stydím se zato, taky bych si chtěla říct a dost! Teď se snažim, co nejvíce, nasbírat informací a dokumentů a přesvědčit se... taky bych chtěla být na sebe hrdá :D :)

    OdpovědětVymazat