sobota 16. listopadu 2013

Tortilly se zeleninou a hořčicoagávovou zálivkou



Těsto na tortilly (asi 8 kusů):
3 hrnky hladké mouky
1pL soli
1/2pL cukru
1/2pL jedlé sody
6pL oleje
1 1/2 hrnku vody

Suché ingredience smícháme, vlejeme tekoucí a vypracujeme těsto. Vyválíme na placky (moučíme, aby se nelepily). Připravíme si pánev s nepřipékavým povrchem - nejlépe keramickou a pečeme 1-2 minuty na stranu - ne moc dlouho, aby se při motání nelámaly.


Hořčičnoagávová zálivka:
smícháme hořčici s agáve 2:1 = mňam

Tortilly plníme syrovou zeleninou nebo čímkoliv jiným - občas tam dám i sojřízek, když to den před tím neodhadnu s množstvím. :D  Já dala salát, zakápla olivovým oleje a špetku soli, dále papriku a rajčata. Kdybych měla, přidám okurek. :) Zalejeme zálivkou, zabalíme a hotovo. 


Dobrou chuť! 

.))



4 komentáře:

  1. já jsem dělala tortilly jen jednou a vůbec se nepovedly :D možná zkusím ten tvůj recept :))

    OdpovědětVymazat
  2. Tortillky bych hrozně ráda zkusila, nedávno jsem o nich sestře básnila, ale mám strach z neúspěchu při jejich "smažení". :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. smažení se vůbec bát nemusíš, vůbec se to nelepí a stačí úplně minutka na stranu :) Důležitý je dobře vyválet a pomoučit..

      Vymazat