středa 23. října 2013

The Connection - inkoustová poprvé

Už je to týden co na mě vyrostl můj první maličký inkoustový kamarád. Když jsme se poprvé potkali, nevěděla jsem co si mám o něm myslet. Byl tak zvláštní a tajemný. Něco mě na něm přitahovalo. A když jsem se rozhodla, že kvůli němu podstoupím tu věc, co strašně připomíná zubaře a gynokologa v jednom, tak musím říct, že jsem trochu měla strach.

Zjistila jsem že mám vlastně úplně křivý ruce, protože tam prostě nešel najít střed. Prostě nešel. A po vyslechnutí spousty rad a přemalovávání jsme ho konečně našli. Tak jsem si tam sedla, natáhla jsem ruku. "Můžu?" "jooo" :D Bože a pak...ta sladká bolest. Vážně, byla fajn. Taková masážobolest. Čekala jsem že vylítnu z kůže, ale bylo to super. Odcházela jsem s myšlenkou v hlavě ...joo tak ten citát na biceps mhmm, a ta srna na rameno mhmmm už aby to bylo. Takže tak.

Tady je, rošťák jeden.


A význam? 
Pro spoustu z vás to je asi jen jednoduchej obrácenej trojúhelník.. 
Pro mě je to symbol který souvisí s ženskou energíí a přírodou.
Proto The Connection.

*

2 komentáře: