úterý 8. října 2013

Jablečno-hrušková buchta s arašídovým máslem

Už dlouho jsem hledala buchtu z arašídového másla. Jednou jsem ji měla a nemohla jsem na ni zapomenout. Mňam. Našla jsem výborný recept u Dewii, trošku jsem ho poupravila a voilá!


Budeme potřebovat(na menší plech):

300g mouky (můžete různě míchat, já dala celozrnou a polohrubou napůl)
100g hnědého cukru
150g arašídového másla 
200g nastrouhaných jablek
250g nastrouhaných hrušek
200ml sojmléka
70ml oleje (já dala řepkový)
půl balení vanilkového pudinku
lžíci jedlé sody
1 lžička jablečného octa (nevím na co tam je, ale radši jsem ho tam dala :D )

Na drobenku olej, agáve sirup a vločky - tekuté 50:50 a přidáváme vločky dokud tam nezůstane nadbytek tekuté části, potom rukama (těma se to dělá nejlíp) rozprostřeme po těstě.

Smícháme všechny suché ingredience (mouka, cukr, soda, puding). Poté přidáme i ty ostatní a mícháme dokud se nevytvoří těsto. (Pořádně rozetřeme arašídové máslo ať tam nemáme kusy.) Těsto nalejeme na plech a rozprostřeme drobenku. Necháme péct na 170°C asi 30-35 minut (horkovzdušný režim; ten normální se nejspíš peče kratší dobu).

Nechte ji pořádně vychladnout - když je horká tak se drolí a vypadá syrově, ale není tomu ve skutečnosti tak. 

Dobrou chuť! .)))



4 komentáře:

  1. Dneska jsem jí pekla a je výborná! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Asi zkusím, je to zase něco trochu jiného, než peču.. Hlavně ta drobenka je zajímavá. :)

    OdpovědětVymazat