pondělí 14. října 2013

blbosti a život


- - - škola - - -
Už je 5. týden semestru. Děsí mě to. Mám pocit, že jsem středoškolák s minimem znalostí a přitom někteří moji spolužáci už pracují v labinách na svých bakalářkách (a to je prosím začátek druhého ročníku VŠ). Musím začít v tý škole něco dělat. Ne, že bych nedělala nic, ale to mi nebrání takovýmu pocitu. Uffff. Tisícmilión věcí se mi valí na hlavu. Zítra mám od 8:00 do 20:00. Umřu. Někdy si říkám proč jsem taky nezdědila trochu toho entuziasmu jak někteří mí spolužáci. Přitom mě to fakt baví, jen občas nevím co po mě kdo furt chce a mám chuť všechno roztrhat a rozdupat a zdrhnout pryč. Jo, přesně tak. Ráda bych řekla, že se nevzdávám bez boje ale....FUCK IT! Nevzdávám se bez boje! Chtěla jsem na tuhle školu tak ji taky vystuduju. Tečka. (Goddess help me.)

- - - fotky - - -

Vždycky jsem se hrozně chtěla vyfotit když mám kocovinu. A že jsem měla pořádnou v sobotu ráno. Achjo. Je to sice přeefektovaný abych to sem vůbec mohla dát, ale mám fotku s kocovinou, to je to hlavní. hahaha


kocovinová bleh

Trošku vtípek. Zombie is coming. Že, já vím. A teď něco trošku normálního.

Dark one.



a všechny vlasy na jednu stranu

To je asi vůbec poprvé, co sem dávám fotky s přímým kontaktem mýho obličeje. ODHALENÍ hahaha.

- - - blbůstky - - -

poslední nákupy (to nejsou kraťasy, ale normální pasový džíny
...kdyby náhodou obraz klamal :D )
Ihned po vyfocení týhle fotky, což bylo někdy předevčírem jsem se rozhodla, že se mi ty cvočky na tom svetru prostě nelíbí a všechny jsem je odpárala. A je to o dost lepší. Abyste mě nechápali zle... vlastnila jsem ho už tak měsíc před pořízením fotky, tak jsem se těch cvočků nabažila a už jsem prostě chtěla normální svetr. A to je dneska dost těžký sehnat. :D

Ještě úžasná věc se mi stala. Fuck ebay. Objednala jsem si parku. Z UK. Pěknou. Bylo psaný že zimní. Na fotce černá, koženkový rukávy se stříbrnýma zipama a knoflíkama. Místo toho mi došlo tohle.

sorry za to rozmazání ale byla jsem fakt nervní

Místo stříbrnýho zlatý, krátký rukávy, kapuce jakási vypelichaná cosi a na zimu? Vůbec. Tak jsem přemýšlela co s ní udělám. Kdybych ji poslala zpátky, přijdu o litr. Hm, ne. Rozhodla jsem se, že si prodloužím rukávy a zvyknu si na ni. Bez kapuce to není tak hrozný. :D Achjo. Už nikdy víc.


- - - blablabla - - -

Ve středu jdu na svoje první tetování. Jsem po*raná až za ušima. Ne kvůli bolesti. Možná kvůli bolesti. Jen nechci, aby mě tetoval nepříjemnej člověk. Když jsem se tam šla objednat, tak jsem mluvila s někým jiným a ta, kterou jsem si vybrala na tenhle můj vyjímečnej proces se zdála být chladná. Měla zrovna práci, ale i tak. Mám z toho zvláštní pocit. Ještě že tam se mnou jde moje Calamity Janet. <3

Myslete na mě...

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

pacapusu.

.

2 komentáře:

  1. Odpovědi
    1. obrácenej trojúhelník na předloktí...a už tam je..už se hojí .)) až se mi nabije foťák tak vyfotím a napíšu o tom pár slov .)

      Vymazat