pondělí 9. září 2013

Grilovačka a nejlepší marináda

Asi týden zpátky jsem byla na už téměř tradiční grill ladies party u Radůzky. Tak přináším pár fotek a recept na nejlepší marinádu ever. (Posílám tisíceré díky Dewii za inspiraci!)

zleva: Janet, Miš a Já pochutnávající si na už nevím čem. :D

Terka s Barnym (největší pes ever.. a ty sliny! ňuňu)


nechcou se fotit no.. zleva: Elen, Terka a Radůz (vzadu temný přízrak J.)

A opilecká cesta na hřbitov. Je vidět, že i fotograf byl mííírně opilej, že. :D
PS: málem nás tam zavřeli. Dobře nám tak.

A konečně recept na Hořčičnou marinádu !

Trochu jsem poupravila suroviny, jejich množství a vynechala jsem sójovou omáčku, protože mi v marinádách nějak nesedí.

Použila jsem:
5 lžic oleje
3 lžíce plnotučné hořčice
2 čL dijónské hořčice
3 stroužky česneku (prolisovat/rozmačkat)
najemno nasekaný rozamarýn (z jedné menší větvičky)
sůl 
pepř

Tohle množství je asi na 10 sojplátků (těch menších).

....vydržely asi tak minutu....



1 komentář: