středa 14. srpna 2013

Cruelty free cosmetics I.

Tenhle nápad mám už docela dlouho.. napsat článek o kosmetice kterou jsem zatím objevila. Bude se tu pravidelně objevovat tak jednou za půl roku.

Já osobně hledám kosmetiku nejen cruelty free ale také vegan, takže chápu, že to hledání je někdy těžké.. tento recenzoseznam by ho měl ulehčit. .)



  • až si příště koupím pudr tak určitě nebude sypký, nadělá to akorát nepořádek, jinak nemám co vytknout
  • koupíte v každé DM drogerii
  • cena kolem stovky
  • certifikát vegan a natrue




  • úžasný krém, jemná konzistence, nemastná, hydratační a opravdu zmatňuje :)
  • koupíte na mojesminky.cz 
  • cena 149 Kč
  • certifikát HCS a na mojesminky píšou, že je vhodná pro vegany



  • nejlepší balzámy na světě.. mňammňammňam. nestane se takové to že si namažete pusu a za pět minut ji máte zas jak struhadlo. Crazy rumors se vsáknou a zvláční rty přesně tak jak by to mělo být
  • koupíte na http://www.rumors.cz/
  • cena 85 Kč
  • certifikáty HCS a vegan



  • odličuje dobře, nezanechává takový ten šedý zbytek kolem očí, nepálí
  • koupíte na mojesminky.cz
  • cena 139 Kč
  • cetrifikát HCS a na mojesminky píšou že je vhodný pro vegany



  • kartáček super, barva sytá, nemůžu si stěžovat
  • koupíte v DM
  • cena 99 Kč
  • certifikát vegan a natrue



  • tak. první výrobek na který si budu stěžovat.. každýmu může vyhovovat jinak, ale já osobně jsem po něm měla hrozně suché vlasy, kondicionér nerozčesává
  • koupíte v DM
  • cena kolem 70 Kč
  • cetrifikáty vegan a natrue



  •  color club, odstín killer curves, odstín který jsem hledala předlouho ve "vyhovující" verzi. Našla, jsem spokojená. Mně vydrží dvě vrstvy tak tři dny bez poškození, ale to proto, že si ráda hraju s nehty, takže normálním lidem vydrží dýl
  • koupíte na mojesminky.cz
  • cena 129 Kč
  • certifikát HCS, jestli má i vegan to nevím, ale vždycky když si vyhledám vegan nail polish tak mi vyskočí color club .)



  • Tu vůni si zamilujete. Přírodní všechno. Mńam. (kdo by nepoznal, je to sprcháč)
  • koupíte v DM
  • cena kolem 80 Kč
  • certifikát vegan, kolem toho, jestli se testuje je docela dost dizkuzí, ale já jsem jim osobně napsala email a odpověděli mi, že netestují, tak snad jim můžu věřit.
  • kdybyste chtěli nahlédnout, radši přiložím: 
Hi-thanks for your email.

We are pleased to advise that we, PZ Cussons (UK) Ltd, do not test any of our products on animals, nor do we commission any third party to do so on our behalf.
In order to ensure compliance with the legal requirements of the Cosmetics Directive, we also work closely with our ingredients suppliers to ensure that no animal testing takes place, either on our behalf or that of the cosmetics industry, and that ingredients are of the highest quality. We have always been anxious to avoid unnecessary animal suffering, and we support research into alternative testing methods.

We strive for the highest safety standards for our products, and ensure this only by appropriate testing on human volunteers.

Regards

Nina

  • černě černá, akorát co mě děsilo ze začátku, tak ten tlustší hrot..ale dá se to v pohodě naučit .)
  • koupíte na mojesminky.cz
  • cena 139 Kč
  • certifikát HCS, certifikát sice nemají, ale jsou vegan - stačí zadat do googlu vegan barry m a hned ten druhý odkaz http://www.veganhealthandbeauty.com má ve své nabídce barry m a vše co nabízí je vegan, takže předtím než budete kupovat něco od barry m tak zkontrolovat tu (zdaleka ne všechny produkty jsou vegan)



  • Nejlepší věc ever. Někdo ji používá na celý obličej, já jen na kruhy pod očima. Může dost šokovat ta bílá barva, ale věřte mi, nemáte se čeho bát - výsledek je absolutně přirozený (když si to dáte jen na tmavá místa na obličeji)
  • koupíte na ebay.com
  • cena s poštovným do čr vyjde tak na 20 - 30 dolarů (můžete to koupit i v čr na netu ale na ebay se to dásehnat levněji), je to sice investice, ale ubývá hrozně pomalu, mám ho tak dva roky možná i víc
  • cetrifikáty netuším jestli nějaké má, ale jak vidíte na lahvičce je napsáno vegan a prohlašují o sobě že netestují, takže jim budu věřit



  • tuhle sadičku si nemůžu vynchválit, šampón krásně pění, kondicionér snad nejskvělejší co jsem vyzkoušela za celej svůj život 
  • koupíte v rossmanovi
  • cena kolem 60 Kč
  • certifikáty vegan a BDIH



  • tento poslední produkt je fakt nedorozuměním v celý kosmetický škále, jak může něco tak strašně přírodního tak hrozně pálit do očí? Odličuje skvěle, ale za tu bolest to nestojí.
  • koupíte v DM
  • cena asi 60-80 kč
  • cetrifikáty vegan a natrue
Tak. Doufám, že to pomůže. Stále objevuju, tak budu přidávat. .)

BTW, už jsem se objednala na svoji první kérku, mám z toho hrozně zvlášní pocit. haha

bye bye 

N.



1 komentář:

  1. Za tenhle článek díky!
    Ty balzámy na rty mě hrozně lákají.
    Alterra kondicionér máme se sestrou, je fajn. :)

    OdpovědětVymazat