sobota 6. července 2013

tyčinky z listového těsta



Budeme potřebovat
listové těsto (vegan mají v lidlu a teď jsem objevila i v kauflandu - předrozválené)
vodu
kmín
hrubou sůl
cokoliv čím si to chcete posypat

Pokud už nemáme rozválené, rozválíme si těsto na tloušťku asi 3 mm. potřeme vodou posypeme čím chceme a rozkrájíme na plátky asi 2x6 cm. Dáme na plech a pečeme asi 15 minut na 200°C. Pochutnáváme si .))

5 komentářů:

  1. Tohle je moc fajn věc. Já je dělám se sladkou paprikou, lněným semínkem a sezamem. V době neveganství jsem ujížděla na sýru. :D

    OdpovědětVymazat
  2. Ty znám, taky jsem je dělávala. Hodně jsem je sypala sezamovými semínky, to bylo výborný! :)

    OdpovědětVymazat
  3. a nie sú moc suché keď sa potrú iba vodou? ...keď som ešte nebola vegánka, vždy som ich potrela vajíčkom a boli vynikajúce. Od kedy som ale na vegánskej strave, som ich robila párkrát a potrela som ich vždy olivovým olejom, ale tyčinky boli potom vždy suché a veľmi sa drvili pri zahryzávaní. S vodou som to ešte neskúšala, sú tak chutné? :-)

    OdpovědětVymazat
  4. A tá voda ich dostatočne zvlhčí? Kým som nebola vegánka, vždy som používala vajíčko na potretie cesta a to zaručilo že boli také vláčne. Avšak odkedy vajíčka nejem, robila som tyčinky párkrát a potrela som ich olivovým olejom, ale potom sú tyčinky suché a hrozne sa drolia pri zahryzávaní. S vodou sú dostatočne vláčne? :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jako jsou takový křupavější než s vejcem to jo, ale pořád jsou chuťově stejně dobrý.. :)

      Vymazat