sobota 6. července 2013

konečně prázdniny

tak je to za mnou... konečně.. školu jsem zvládla.. naštěstí .) Zbývá mi akorát jeden předmět v září, takže se budu muset učit i přes prázdniny, ale co už.. hlavně že jsem v dalším semestru..

Musela jsem to pořádně oslavit, tak jsme se s holkama sbalily do víru velkoměsta. A bylo to fájn. Zas po dlouhý době všechny spolu. Prošly jsme Bar, který neexistuje -> Melodku –> a na závěr Tembo. Večer jsem měla takovej zvláštní pocit, že nejsem vůbec opilá, ale dneska jsem se probudila se solidní kocovinou :D

Tady je pár fotek..

zleva: já, janet, míša, terka a radůza

Bar má na záchodech fakt dobrou sedačku :D :)


lalala, blbky se baví

Takže tak. Oslavila jsem to pořádně. .))

Za ani ne týden jedu k moři s rodinou, tak se těším. Akorát přemýšlím jak to udělám s jídlem.. Asi si tam něco vezmu a zbytek nakoupím tam no..naštěstí budem na nějakým apartmánu, kde bude kuchyně, tak to snad nebude tak hrozný.. Kam jedete vy? Já pak ještě srpnu na fesťák Pod Parou a na začátku září s kámoškama do Milána na víkend. Mám tam tetu, tak úbytko zadarmo, nějaký nákupy a pártošky. Taky tam mám na hřbitově tátu, tak tam taky musím jednou za čas. V Miláně je nádhernej hřbitov. Všude ty obrovský rodinný hrobky... Janet bude čumět :D (má ráda hřbitovy...).. 

A venku je tak krásně.. asi si půjdu sednout do lužánek nebo někam.. mohla bych zas jednou upéct muffiny... I když od té doby co jsem přestala používat mlíko a vajíčka do pečení...tak se mi moc nepovedly.. musím tam zkusit dát tu sodu místo kypřícího prášku. :D Ach ty kocovinový úvahy (za tu půlhodinu co tu smolím tento článek už mě přestala bolet hlava heč :D )

Krásný prázniny přeju!

<3





1 komentář: