pátek 28. června 2013

Jen tak....

Jen tak si ležím na posteli, koukám do pécé, jím čokoládu a říkám si, že moje internetová identita pomalu, ale jistě umírá. No fuckin' way. Nemám čas na rozsáhlý články, mám hrozně moc nápadů, co psát, ale teď na to prostě není čas. Tak jen nějaký bláboly.

zjistila jsem že ...
  • pomerančový Veg 1 (vitamíny pro veg*ny) jsou lepší než rybízový, ačkoliv jsem po nich prahla už od doby, kdy mi moje zlatá maminka donesla pomerančový a těšila jsem se až doberu poslední tabletku, abych si mohla koupit rybízový...teď zas budu muset čekat 3 měsíce na pomerančový, achjo.
  • bordel v pokoji se mi obnovuje přesně za 8 dní (včetně prachu), asi budu muset častěji uklízet, achjo podruhé
  • učit se během semestru má svůj VELKEJ význam (Upozornění: Nezapomenout do příštího semestru!)
  • bez vyvětrání dokážu vydržet asi 2 cm vanilkové vonné tyčinky... pak se začnu dusit
  • pokud se vám rozbije Apple nabíječka, nekupujte si tu fejkovou z ebay! ...za zhruba rok, vám roztaje drát, začne to jiskřit a možná vám to i zapálí postel.. pak stejně budete muset dát ty debilní dva tísíce za originál a pak třeba nejet na vysněnej fesťák! (Grrrrrrr)
  • pokud prodáváte hadry na votočvohoz a furt žádný zprávy, slevte to..pak se na to slítnou jak včely na cukr .)
  • když vám kočka o půl třetí ráno mňouká, že chce jít na zahradu, přemožte se a pustťe ji, protože ona nepřestane
  • když si myslíte, že už víc člověka milovat nemůžete...je to blbost. Láska je nekonečná.
  • všichni se vyvíjí a všichni, co za to stojí nakonec dojdou k pravdě, dřív nebo později..naše Země a lidé na ní pomalu, ale jistě jdou správnou cestou, nemá cenu na ně tlačit a být agresivní <3
a jak to vlastně pokračuje...
  • zbývá mi ještě jedna zkouška
  • všechno kolem školy se neuvěřitelným tempem řítí ke dnu
  • mám pocit, že mám docela dost velký šance nedostudovat
  • možná se ani nedostat do příštího semestru
  • proč si to člověk uvědomí až když mu hoří u zadku?
  • achjo
  • jdu se učit
  • a jíst víc čokolády
  • jinak všechno ostatní je strašně fajn
  • čím dál tím víc mých přátel a známých se začínají zajímat o svět, zvířata a svý zdraví
  • jedním z nich je moje nejlepší kamarádka, což mě činí jedním z nejšťastnějších lidí na světě
  • budem spolu slavit narozky, téma je Royal Funeral (bude nám 21... pohřbíme své mládí), jelikož černá, temnota a tajemno...to je naše .))
  • pořád tu cítím tu vonnou tyčinku i když jsem si ji zapálila včera
  • zjistila jsem že kameny mají obrovskou sílu
  • co říkáte na pohanství?
  • bylo by to moc divný kdybych napsala pár článků o magii, keltech a náboženství? 
  • proč kočky tak strašně línaj
  • proč moje kočka právě teď tak strašně líná?! ..dochází mi lepící válečky
  • jo mimochodem už jsem vyfotila ten můj "DIY" řetěz: 



  • a kočku v krabici (jo, leží na starým oblečení :D )



<3

2 komentáře:

  1. S těma novvýma tyčinkama to mám taky! :D Ale pak jsem dostala nějaké reklamní od šéfa z praxe a ty byly v pohodě. :D

    OdpovědětVymazat
  2. U mě se bordel v pokoji obnovuje do tří dnů. :/ Se máš, že ti vydrží pořádek tak dlouho! :D
    Jů, kočka je boží. :D

    OdpovědětVymazat