neděle 16. června 2013

brámboráky



Budeme pořebovat (pro 2 osoby)
6 menších brambor
asi 5 pL mouky (dávala jsem od oka)
3 stroužky česneku
majoránku
pepř,sůl
olej na smažení

Nastrouháme brambory, normálně se to strouhá najemno já to měla nahrubo, má to víc bramborovější chuť..je to celkem jedno.. zahustíme moukou, prolisujeme česnek a ochutíme majoránkou (rozetřít mezi dlaněmi), solí a pepřem.

Rozpálíme si pánev a před každým bramborákem potřeme pánev olejem. Těsto není "licí" jako to klasické, musí se na pánvi rozprostřít. Nakonec bramboráky vysušíme ubrouskem, aby nebyly mastné (nepokládat - odlupovala jsem to z toho dlouho :D )

Dobrou chuť .))

5 komentářů:

  1. Brámboráčky mám ráda, akorát se mi nelíbí, když je v nich moc česneku. >.< Jinak my děláme i venku na grilovacím krbu. Máme takovou kamennou podloužku a na tom se rozlejou a jsou pak ještě lepší. ^^

    OdpovědětVymazat
  2. Díky za inspiraci na sobotní oběd! :)
    Tyjo, jsem si říkala, že ten kalíšek s olejem vypadá jako vajíčko. :D

    OdpovědětVymazat
  3. Jé ty jsem dlouho neměla a pořád si lámu hlavu s tím,co k jídlu..tak dík za inspiraci:))

    OdpovědětVymazat