pátek 24. května 2013

Tattoo jar

jelikož už se několik let rozhoupávám k tetování a pořád nic, jelikož si na něj ne a ne našetřit... rozhodla jsem se pro výrobu pokladničky, kterou jsem zahlídla někde mezi weheartit a tumblrem, resp. to byla jen zavařovačka s nějakým nápisem.. A to bych nebyla já abych tomu neudělala upgrade, že. :D

budeme potřebovat:
tavící pistole, lepidlo do tavící pistole,
sklenička od marmelády nebo přesnídávky/čehokoliv,
 štětec a akrylovou barvu dle výběru, šroubovák s plouchou špičkou, kladivo
+ nějaký noviny a nádobky/kus něčeho na barvu a vodu (pokud je potřeba zředit - většinou není, já si tam akorát čistím štětec - pak zase suším)

Varování! Je to můj první pokus...má to vypadat líp :D :)

postup...

1. do víčka si pomocí šroubováku a kladiva uděláme díru (alá pokladnička)

asi nějak tahle :D (plus zezadu uhladit abychom se nepořezali..)

2. rozehřejeme pistoli a lepidlem napíšeme na sklenici název dle libosti

menší rada - nedělejte ty písmenka tak vysoký jako já...jsem myslela,
 že to přes tu barvu nebude vidět...ale chyba..teď je poznat že je to tam přidělaný,
 původní efekt má být, že ten nápis vystupuje ze skla..
btw..nemusíte se bát, když se vám njaký písmenko nepovede, nechte to zaschnout,
jde to odlepit, těžko, ale jde .)

3. obarvíme sklenici i víčko

možná to bude chtít více vrstev .))

4. tadááá

NO. není to úplně povedený, ale aspoň jsem se s vámi podělila o nápad .))

a šetření na kérku může začít....

lalala <3





2 komentáře:

  1. To je krutý.
    Taky plánuju šetřit na tetování, ale bojim se, že bych toho moc nenašetřila. :D

    OdpovědětVymazat
  2. Dobrý, teda zprvu jsem se lekla, že si chceš to letování dělat nějak sama. :D To se mi ulevilo.

    OdpovědětVymazat