pondělí 20. května 2013

shit happens and news

Zrovna dneska jsem se chtěla učit, vážně.

Ale sousedi se rozhodli, že mi to znemožní. Takovej rachot! Achjo. Hned vedle mýho pokoje. To nemohli počkat až po zkouškovým? A ve čtvrtek mám zkoušku. S-U-P-E-R.

Takže mi nezbývá nic jinýho než si vzít špunty do uší. A nebo jít na nějaký klidný místo v domě (jesti takový vůbec najdu! (Těma ranama se otřásá celej dům, fakt.) PF

ukázka učení a špuntů do uší


svačinka

spící poloha alá klokan <3

mimochodem news update....
  • kouření úspěšně zmírňuju (průměrně max 5 za den)
  • od článku serious problem and goals jsem na poker ani nešáhla (kromě rozdávání karet :D ) :)
  • mám za sebou uspěšně 1 zkoušku, 1 zápočet + na 1 zápočet čekám na výsledek (očekávám pozitivní, SNAD!) :)
  • fotky uklizenýho pokoje vám asi nikdy neukážu, jak jsem slíbila :D samozřejmě už byl od tý doby několikrát (!) poklizenej, ale jsem moc líná běhat po pokoji s foťákem...no uvidíme..
  • součástí těch fotek měl být i můj ůžasnej (:D) DIY svítivej řetěz, kterej jsem nebyla schopná zatím ani pověsit... ehm.
  • a jedna z těch nejlepších novinek, už nejím žádné mléčné výrobky včetně sýrů (za poslední měsíc jsem jídlo s mléčným výrobkem měla asi 3x - např. v menze, když nebylo nic jinýho a já tam musela obědvat i večeřet a moje taška unesla bohužel jen jedno jídlo z domu), takže teď jsem se to rozhodla utnout úplně. Snad mi to vydrží. (!) Začínám i dost kontrolovat etikety co se týče živočišných produktů a snažím se tomu co nejvíc vyhnout. Takže posledním krokem k veganství jsou vajíčka, která mám od dědy (takže v žádným případě nepodporuju velkochovy), kde slepičky běhaj jak se jim chce a mají šanci na dožití svýho života v klidu. (Ne, opravdu pak nejdou na pekáč.) Což mi nepřijde zas tak hrozný, popravdě mi to nepřijde vůbec hrozný. :) I když jednou plánuju vynechat i ty vajíčka, tak zatím mi přijde důžitější se soustředit na živočišný věci v balených potravinách.
  • zjistila jsem, že nejlepší čaj je z čersté máty (balíček za dvacku v kaufu) ;)

2 komentáře:

  1. No vidiš, jak ti to hezky jde. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Mátový čaj je můj nejmilejší.
    Máš krásnýho klokánka. :D

    OdpovědětVymazat