středa 15. května 2013

serious problem and goals

zaprvé...neočekávám že mi někdo poradí co s tím mám dělat, protože si nemyslím, že někdo kdo sem nakoukne se vůbec s takovým problémem může setkat, ale na druhou stranu..rada je lehká..prostě přestat.

taky jsem docela dlouho přemýšlela zda-li to zveřejnit nebo ne...vlastně kecám...ani moc dlouho ne..napadlo mě to tak před hodinou, že by mi to možná nějak pomohlo to napsat a tak nějak si vytvořit provaz za kterej se chytnu, kdyby mě náhodou zas chytla "mlsná".

Už jsem tady v jednom článku zmiňovala že brigádně pracuju jako dealer v kasínu. And that's the fucking problem. I'm a fucking gambler. Víte jak to chodí...no vlastně, to je jedno. Skončí vám směna, jdete si sednout na cashku a pak to jede..občas vyhrajete občas prohrajete. ALE. Já si nemůžu dovolit prohrávat. Jsem jenom student že. A víte co je nejhorší? Že historie se opakuje. Můj táta (nechť mu je zem lehká) byl taky zaměstnanec kasína, taky hrál, taky prohrál. To je konec fakt. Já vím že prostě nesmím, ale něco mě k tomu táhne. A to je zlo toto. Pffffffffffff. Potřebuju nějaký záchranný lano. Něco co mi řekne, nesmíš. Protože moje hlava se na to zdá docela lehkomyslná. 

(Tenhle článek se stává divnějším a divnějším protože...)

Jsem přemýšlela, že bych si vyrobila nějakej symbolickej talisman, něco co stisknu v ruce když mi bude končit směna a pomůže mi to odkráčet na autobus. Protože. Moje zatím neodhalené hobby..Kouzla a čáry, pradávné tradice a napřirozeno. (hahahahaha, už vás úplně vidím jak mi to žerete) I když hobby.. Patří to k mýmu náboženství (ještě lepší?), jsem pohan z keltské větve už pár let, takže si myslím, že bych snad ten talisman dokázala vyrobit. (Zveřejněno jen proto, abyste pochopili mé myšlenkové pochody, ne proto abyste se tomu vysmáli, protože věřte mi, ať už si teď představujete cokoliv podobný Harrymu Potterovi, tak to nevypadá :)) )

No takže tak, budu Tě, univerzum, informovat o mém ne/úspěchu.

Přejděme k problému číslo dva, kterej je docela prostej a to ci-ga-re-ty. Kouřím. Hodně. Všechny okolní efekty mi k tomu pomáhaj. Hlavně můj noční život. And again, thank you for your legacy, dad.

Proč přestat kouřit
  • je to nezdravé
  • stojí to moc peněz
  • smrdí to
  • je to testované na zvířatech
Proč kouřit
  • chutná mi to
  • dodává mi to takovej dobrej pocit
Očividně. Kdyby vás napadly další důvody sem s nimi.

Takže si prostě koupím obrovskou zásobu tic taců a pokaždý když budu mít chuť tak si dám bonbón. Snad to zabere. (nechci si dávat nikotinový žvejky...jsem je jednou měla, a ještě doma mám, pálí to do jazyku a je tam mnohem víc nikotinu než v těch cigaretách a přináší mi to pocit, že se na tom stávám závislejší..) 

První moje myšlenka když jsem si říkala že přestanu byla, že to zmírním. Že si zapálím na párty, když někam půjdu nebo tak. Ale málo tak 3 třeba. Ale myslím, že to tak nepůjde. Buď všechno nebo nic. Uvidíme, jak se to bude vyvíjet. Držte mi palce.

So. My goals to reach:
  • přestat hrát poker
  • přestat kouřit
Nasadila jsem vysokou laťku. Možná se vám to zdá směšné a přijde vám to úplně jednoduché. Není, není to jednoduché, pokud na tom nejste stejně tak je velmi těžké si to představit. Tak mě poplácejte po zádech, vyrážím na lepší cestu životem.

Bye bye

<3

7 komentářů:

  1. Tak ti přeju, ať se ti to podaří. Za peníze jak z her, tak z cigaret se přece dají pořídit daleko hezčí věci. ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju za podporu :) to máš pravdu .. :)

      Vymazat
  2. Všechno je to v hlavě... Jednou bys mohla prohrát všechno, co máš.. Nemít na jídlo apod. Nechtěj se dostat níž, než jsi. Zkus to s tím talismanem, držím palce. ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Až přestaneš kouřit řekni, jak se ti to povedlo :D Já třeba nekouřím, když jím raw, to se mi pak chce s cigaret vyloženě zvracet (pak se stala ta smůla, že se začaly prodávat cvakací cigarety a mentolové se při raw jídle dají - špatný poznatek, ale už jsem si je zakázala kupovat), ale nikdy nebudu 100% raw... Taky když jsem teď začala cvičit (haha), tak občas nemám chuť, ale má to mnohem minimálnější účinky než jsem čekala x_X

    OdpovědětVymazat
  4. koukám, stejný důvody pro a proti proč nekouřit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. mně se to o jeden proti zmenšilo... našla jsem cigarety netestované na zvířatech..všechny od imperial tobbacco (britská firma - v Británii je testování tabáku na zvířatech zakázáno), ale i tak jsem to docela omezila :)

      Vymazat
  5. pro mě jsou negativa peníze a teď mě nejvíc táhne testování na zvířatech + si říkám jestli někdy budou děti tak určitě přestanu. taky jsem slyšela, že někomu hodně pomohlo být dost nemocný a dát si cigaretu. no to jsem zkusila a hnus, ale pak když jsem se uzdravila? všechno při starým. pro mě není vůbec těžké nekouřit, ale nekouřit v těch naučených situacích ... čekáš na autobus - dáš si, vyjdeš z baráku - dáš si, jdeš z práce - dáš si atd. každopádně držím palce ! so i follow you :)

    OdpovědětVymazat