neděle 12. května 2013

i can't breathe, can you kill me?

ach to nachlazení.. ležím třetí den v posteli, dneska už asi vystrčím nos z domu.. Je to na nic, jen ležet doma a nemít co dělat (rozumněj muset se učit). Včera jsem shlídla celou a jedinou sérii seriálu The Carrie diaries, 13x45... to jeee necelých 10 hodin čumění do počítače. A že se mi to taky nevyplatilo.. bolela mě hlava jak střep.

A druhá špatná zpráva.. začínají se vypisovat termíny na zkoušky. aaaaaaaaarrrrrrggggggghhhhh UŽ??!! To není možný, ten semestr nemohl tak rychle utéct! mohl... ještě nemám ani dodělaný zápočty a oni už po mně chcou, abych si zapsala zkoušky, no kde to jsme. PF

A jedna dobrá zpráva.. Objevila jsem strašně dobrou kombinaci salátu. Rukola s rajčetem (+ oliváč + sůl). M-Ň-A-M. Já vím já vím, to asi zná každej noaco, tak jsem na to přišla až teď a jsem z toho na větvi.

I love you. 

Svačina z předešlýho dne. (tu čokoládu jsem nesnědla celou - NE.E,
a jo, vím že to je orion, ale jeden chlapák mi řekl,
že prej to jedno éčko v ní je rostlinnýho původu...
a už jsem ji měla koupenou..tak jsem se neobtěžovala s ověřováním .) )

A mimochodem...jsem zapomněla... máma měla narozeniny před 4mi dny a dala mi za úkol udělat něco veganskýho na ochutnávku. O_O (whatthefuck, your mother told you that?!) Jop. Já byla šťastná jak blecha. .)) udělala jsem chlebíčky a brownies. 


Na tyto chlebíčky jsem původně chtěla dát bylinkovou tofu pomazánku od dewii jako základ, ale NE. Zase jsem se utvrdila v tom, že nesnáším lahůdkový droždí (jsem divná že..., já vím.), takže pomazánka šla do koše. Měla jsem půl hodiny na to abych vymyslela co s tím než přijdou hosti, takže improvizace jak sviňa. A nakonec jsem to vymyslela nějak takto...

základ je celozrnej žitnej takovej ten stlačenej chleba z DM
tenká vrstva sójové tatarky
ještě tenčí vrstva hořčice
na to zeleninu co dům dá (okurka, paprika, jarní cibulka, rajče, pažitka)
a pokapat pár kapkama citrónu

můžu vám zaručit, že kdo není zvyklej jíst dietně tak se tohoto ani nedotkne.. vytvořilo to velmi zvláštní směsici chutí, dobrou, ale zvláštní, takže masožravci určitě dají přednost tukochlebíčkům.

A můj experiment číslo dvě.. Brownies podle veganotic. Zase jsem musela improvizovat. Smíchala jsem všechno podle receptu (hrnek jsem brala jako 200 ml) a bylo toho málo! Jenže teď babo raď... Nafouknou se brownies nebo ne? Jak to mám vědět když to dělám poprvé že.. Tak jsem přidala prostě dvojnásobek mouky, kakaa a dvojnásobek sójovýho vanilkovýho mlíka abych zvedla množství. CHYBA. Jasně že chyba. Měla jsem zdvojnásobit množství všeho že.. hlavně té pečící sody. Achjo. Takže byly docela tuhý, ale dalo se to..a vypadaly krásně.. aspoň že tak.. .)

s kokosovou šlehačkou a lístkem máty



2 komentáře:

  1. mmmm, ty brownies bych si dala hned!

    OdpovědětVymazat
  2. The Carrie diaries je příšernej seriál, už nikdy nechci nic takovýho vidět. :D
    Brownies vypadá úžasně..

    OdpovědětVymazat